Seiko turtle limited echt?

Beste leden,

Ik ben geïnteresseerd in deze seiko turtle limited edition maar ik vertrouw de koper niet volledig. Kan iemand mij bevestigen dat dit een authentiek stuk is aub?
Alvast bedankt!

Ik zie geen afwijkingen om te veronderstellen dat het een replica zou kunnen zijn.

2 likes

Leuk horloge.
Lijkt mij ook origineel. Zelf zou ik nog wel even een foto van de achterkant willen zien voordat je tot koop overgaat

1 like

Gezien de uitlijning van de bezel zou het wel eens een echte kunnen zijn. :wink:

6 likes

Aan de uitlijning van de bezel zie ik niets vreemds.
Aan het horloge zelf ook niet.
Maar, ik weet er niet genoeg van.

2 likes

De basis vraag is natuurlijk wat je met een 20 bar duikers horloge moet met een groene Oost West Thuis Best bezel er op? :wink:

1 like

Dit is de enige foto van de achterkant die ik heb gekregen.

1 like

Is dit geen land tortoise ?

3 likes

2 likes

Ach, 95% van de bezitters van een duikhorloge komt er niet mee in water dieper dan 3 meter. En bij bijvoorbeeld Ginault kun je kiezen of je de “diver” of “traveler” bezel wilt.

2 likes

Kan deze bezel draaien? Zo ja dan zit ie 1 klikje te veel rechtsom gedraaid.

2 likes

Deze is helemaal origineel en de bezel draait zonder klikjes.
Ik heb hier de zwarte variant van.
Echt een mooi horloge en net iets kleiner dan de turtle

1 like

Dat klopt! Maar ja opzich heeft de naam niet veel nut…

Als ik iemand niet vertrouw - al is het alleen maar op onderbuik gevoel - is het voor mij al meteen einde oefening.

1 like

Als je geen vertrouwen hebt in de verkoper zou ik uitkijken. Buy the seller…

Het horloge op de foto is zo te zien gewoon echt!

1 like

Ga je het horloge bekijken bij de verkoper ?
Of is het te ver weg ?

Dit is idd de Land Tortoise, niet de Turtle. Geen duiker dus, maar met een bezel waarmee je min of meer kan bepalen wat het noorden is (althans overdag). Geen enkele reden om aan echtheid te twijfelen zou ik zeggen.

1 like

Het is te ver weg…

Als de prijs goed is, zou ik het wel aandurven…

1 like

Zo te zien een nette Seiko! :+1:t3:

1 like