Tijdens een opruimactie op zolder kwam ik bijgaande set weer tegen.
(Foto is niet van mij, maar komt exact overeen met de set die ik heb)
Ben wel benieuwd of het geheel nog werkt, maar de batterijen zijn leeg. Het is geen gangbare maar, dus eerst maar eens nieuwe batterijen kopen.
Hoewel ik geen ambitie heb om dit horloge te verkopen, ben ik stiekem wel nieuwsgierig of het enigszins waardevol is. Op verschillende sites zijn mensen wel enthousiast over het model. en op Ebay lopen de prijzen ver uiteen, maar dit zijn vraagprijzen.
Enig idee??
PS Ik heb er hier ooit lang geleden een vraag over gesteld, maar ik kan deze niet meer terug vinden.
Zou ik inderdaad voorlopig nog bewaren; kan alleen maar meer geld waard worden.(Hoeveel? Waarschijnlijk in de categorie “wat de gek ervoor geeft”.)
Zeker even met nieuwe batterijen testen of alles het nog doet, en - wie weet - opnieuw verliefd op worden.
Toetsenbord is volgens mij om data op het horloge te zetten, zoals adressen en telefoonnummers.
Je ziet ook scrolltoetsen op het horloge.
Hoe het precies werkt, gaan we nog horen
Je kunt met het keyboard data invoeren in het horloge en het horloge als rekenmachine gebruiken.
Het horloge heeft twee databanken van ieder 1000 karakters
Er is inderdaad ook een toetsenbord beschikbaar met printer.
De complete set met doos doet inderdaad absurde prijzen. Op Chrono24 wordt er een aangeboden voor € 3800,00
Maar volgens mij is het wat een gek er voor geeft.
Leuk. Ik zie in gedachten Bill Gates in de jaren stilletjes aan n vergeelde pc werken, gehuld in een pofferig wit hemd met te lang geknoopte dikke knoert van n das in paarse ruitjes, en met dit om z’n pols ^^
Het ruikt er naar electronca, en de jongens gaan straks even vieren met n potje schaken omdat ze er deze keer echt in geslaagd zijn om de machine te doen rekenen.