Seiko Uemura / Captain Willard only

Mijn Squale 1521 gaat er uit voor een Willard omdat ik hem groter en hoekiger vind. Willard draagt veel soepeler/afgeronder.

5 likes

Kijk…ben benieuwd hoe hij jou gaat bevallen.

Had hem al eerder, ruil niet voor niets :wink:

1 like

Ik weet niet hoe bonkig de squale kast is, maar de sla033 is ondanks dat hij een grote diameter haalt, heel sierlijk. Hij loopt onderin heel mooi naar binnen. Ook aan de kant van de kroon, maar dat zie je hier niet omdat ik hem van de kroon kant gefotografeerd heb.

Ik vind hem wel eens wat topzwaar, je moet hem niet te los om de pols hebben. Maar als het eerste kootje van mijn wijsvinger tussen het bandje en de onderkant van mijn pols kan, dan draagt hij prima. En zo draag ik liefst al mijn horloges.

3 likes

Het is maar een kleine duiker, draagt comfortabel en ook geschikt voor de wat slankere pols😊


Foto’s vertekenen altijd.:joy:

6 likes

Idd een damesmodelletje :sunglasses::sunglasses::sunglasses:
Maar is een lekker afgeronde compacte duiker.

8 likes

Moet dan een dame zijn met stevige polsen…:joy:

6 likes

Nog eens op de ladder gezet.

7 likes

Gave bracelet!

1 like

Coole foto van Instagram

4 likes

En een foto door mezelf :smirk::wink:

8 likes


Weer even de echte uit 1974 !

14 likes

Krasse knar…

1 like

Ooit de horloge hobby mee begonnen. In 1995 verkocht voor Hfl 25,00 en een krat Heineken… :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

2 likes

Prima deal…

1 like

Leuk een Uemura topic! Wat vinden medeliefhebbers van de AR coating?

6 likes

Dat ziet er niet mis uit!
De endlinks sluiten wel niet top aan heb ik de indruk… spijtig :blush:

1 like

Ja, kan precies wel beter. Zeker omdat ze de end links speciaal voor deze Uemura gemaakt hebben.
En de tint van het staal matcht waarschijnlijk ook niet met de gecoate kast van het horloge.
In feite is het een waardeloze combinatie :rofl::wink:

:joy:

En we hebben er weer eentje na een half jaar zonder……

17 likes