Seiko Uemura / Captain Willard only

Net zo oud als de stroopwafels…

Ovenvers :joy::+1:

3 likes

Wat hebt gij bij de stroopwafels bijgekregen :yum:

2 likes

10 likes

Goede keuze Hans, ook deze “Willard” is echt een aanrader, prachtig horloge.:+1:

1 like

Die blauwe is toch mooi, wil hem wel eens in het echt zien, jammer van de prijs, Plaats van de datum
vind ik geen probleem x is nou eenmaal niet anders meer, waanzinnig mooi horloge.:grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

Zou zweren dat je deze al had… of doe je het gewoon voor de stroopwafels?

2 likes

Ja, hoe kom je anders aan die wafels? :joy:

2 likes

Vraag me alleen af hoeveel “premium” je moet aftikken voor jet feit dat het een Ltd Edition is (en wat je daar zelf voor voordeel van hebt :joy:

1 like

X-rated, dat waren vroeger de betere films… :wink:

1 like

Allemaal mijn schuld :joy:

1 like

Klopt, dat wilde ik aan jullie eens vragen, die blauwe l.e. moet rond 3000 kosten, wat krijg je hiervoor.
Als we uitgaan van de Willard van " horloge opa" deze kost 1250 eur.
Dit horloge is al heel goed afgewerkt, ik heb zelf de groene en is echt perfect.
De blauwe is misschien nog iets beter afgewerkt en heeft een 8L35 uurwerk.
Overigens zijn alle 8L35 calibers volgens Bruce Williams gedecoreerd en waarschijnlijk afgeregeld.
Vinden jullie de veel hogere prijs wat seiko hiervoor vraagt gepast of te veel.:blush:
De band is volgens mij ook niet veel beter.:grinning_face_with_smiling_eyes:

En denk maar niet dat Opa € 1250 heeft afgetikt :muscle:

1 like

En ik ook niet, list is trouwens 1.350… :wink:

Band op de gewone Willard is iig mooier. Niet dat rare randje langs de schakels…

1 like

Dat is logisch, had ook niet anders van je verwacht,:joy:
Maar de vraag is is hij te duur in vergelijking met die van jouw, of is de prijs goed.:sob:

Als het mijn 3K zijn zou ik de gewone zwarte doen en van de overige 2K andere leuke dingen doen/kopen.

1 like

Dus te duur.

Dat denk ik niet, alleen ik zou het niet doen. Uurwerk en afwerking van de gewone zijn voor mij goed genoeg. Meer ben ik niet waard :joy:

1 like

Ik vind hem wel te duur, bijna 2k voor een wat betere afwerking en een 8L35 caliber is te veel, de gewone Willard is dan echt de betere deal, deze is ook heel goed en prachtig.:grinning_face_with_smiling_eyes: