Seiko UFO #Fotoverslag

Zo vaak zit ik hier niet, dus dacht ik … laat ik ook eens wat vertellen (:smiley:

Het probleem dat ik altijd na een tijdje krijg met vintage horloges, is dat ik een beetje kriegelig word :S Ik ben bang dat als ik ze lang niet draag dat ze het niet meer doen of zo. Zal wel een gevoelskwestie zijn, omdat ik zelf niet zo’n handige jongen ben. Vandaar mijn voorkeur uitgaat naar moderne horloges.

Toch komt er weleens iets op je pad en dan zeg je geen nee. Zeker niet als je een Seiko liefhebber bent :+

Een paar maanden geleden kwam ik een UFO op het spoor. Helemaal uit elkaar gehaald door de verkoper die het ook niet meer in elkaar kreeg en alles in een envelop zo los naar me toestuurde. Vervolgens deed ik via internet (Facebook) een oproep wie dit kon maken. Ik zit daar o.a. in een vintage horloges groep en de eigenaar (heeft ook een Ebayshop Local Time) van die groep wilde het wel proberen. Zo gezegd zo gedaan … in een doos en hoppa naar Cyprus ::o

Twee weken terug kreeg ik mijn UFO helemaal geserviced en werkend terug. Het resultaat mag er wel wezen …

P.s. geen tijd om de foto’s te bewerken :stuck_out_tongue:

G. Doesburg uploaded this image to

Bedankt voor het lezen en kijken!

Heel erg gaaf! Lijkt wel een nieuwe :slight_smile: Niet meer weg doen he? :~

Ha dat is een broertje van de mijne.

Ja, in het echt is ie nog mooier. Het glas, de kast en band zagen er zo goed uit, dus ik vond het inderdaad de moeite waard om het weer op te knappen.

Je weet het hè … mijn collectie begint een beetje uit de pan te rijzen. Vrees dat ik een nieuwe horlogebox erbij moet hebben of toch weer wat verkopen. Kan ze niet allemaal aandacht meer geven (:smiley:

Jeffreyh1984 Schreef:

Heel erg gaaf! Lijkt wel een nieuwe :slight_smile: Niet meer
weg doen he? :~

Waaauw, echt super mooi. Is de Ufo nog wel helemaal origineel?

Wat een ontzettend leuk horloge zeg! De nickname is hij ook helemaal waard :smiley:

Mooi verhaal en een heel mooi resultaat, gefeliciteerd.

Ziet er strak uit! Speedtimer wijzerplaat dus een versie voor de Japanse markt dacht ik? (weet het niet helemaal zeker meer)

mooieklokjes Schreef:

Waaauw, echt super mooi. Is de Ufo nog wel
helemaal origineel?

Helemaal in originele Japanse staat :wink:

Prachtig !!

je verwacht ieder moment dat er een deurtje openklapt
en er kleine groene mannetjes uitkruipen ::o

Sprinter Schreef:

Helemaal in originele Japanse staat :wink:

Chapeau, pracht klok! Veel plezier er mee :slight_smile: