Een ogenschijnlijk mooie UFO met stalen band (vgs. de verkoper de originele) - Ik heb overigens niets met de verkoper te maken!
Menno
Een ogenschijnlijk mooie UFO met stalen band (vgs. de verkoper de originele) - Ik heb overigens niets met de verkoper te maken!
Menno
Niet gerestaureerd en daardoor nog mooier…
Er is alleen een hoop aan gepoetst, die hoort origineel geborsteld te zijn, dus niet glimmend.
Yep, dat viel me dus ook al op. Het kreng glimt aan alle kanten en dat hoort dus oorspronkelijk niet.
Nou, als dat het enige is, zou ik 'm voor dat geld niet laten lopen. Maar goed, ik neem aan dat jullie er van uitgaan dat er dan waarschijnlijk ook andere dingen aan vermeubeld zijn. En dat plaatst de vraagprijs in een ander daglicht.
Menn
toch ziet ie er mooi uit, maar of het zo goedkoop is, vraag ik me af.
zn andere seiko 6139 chrono heb ik ook gehad en voor en weer verkocht voor veel minder, helemaal gaaf, deze meneer vraagt er 195,- voor maar hij heeft mooie klokken verder.
Het glas bijvoorbeeld…
Hij schrijft saffier… Dat is toch echt niet origineel.
ALs het echt saffier is, is het wel interessant!
Inderdaad ik zou ook wel saffier in mijn Ufo willen.
Maar lijkt me een foutje van de verkoper.
Heren ,
Ik heb het aangedurft om het horloge te kopen.
Het horloge is inderdaad gepolijst , geen idee waarom !? aangezien het horloge nog zijn originele krasloze hardlex glas en origenele bezel + insert heeft.
Het loopt zeer nauwkeurig en de chrono werkt zoals het hoort.
Het horloge is me toegestuurd tesamen met de originele Seiko band en de originele doos uit 1976.
Als ik het hologe opnieuw laat materen is het een plaatje.
John
mooie klok, gefleiciteerd ermee, en laat vooral mooie foto s aan ons zien.
Gefeliciteerd! Lijkt me een goede aanwinst! Plaats nog maar eens wat mooie foto’s als je 'm binnen hebt!
Menno