Seiko uit Singapore...rare instructies

Mijn Seiko Minimonster kwam gisteren binnen. Ik schiet in de toekomst nog wel wat plaatjes maar wilde dit niet onthouden. De postzak bevatte een vreemde tekst. :smiley:

::o Dat is apart…

… maar als dat na dit pakketje het geval is zal ik het maar doen ja ;).

Ik zou eerst naar de eerste hulp bellen en daarna de politie informeren… (:smiley:

Je Seiko kwam dus gistren binnen… maar in dit pakketje zat zo te lezen wat anders. :wink: :smiley:

Heb je i.p.v. een Seiko Mini Monster een Seiko Mini Tarzan gekocht?

Rullemus Schreef:

Heb je i.p.v. een Seiko Mini Monster een Seiko Mini Tarzan gekocht?

(tu)(:smiley:

Het zal weer eens dreski niet wezen…whoehaha!:smiley: altijd iets bijzonders die man(tu)

Knappe computermanipulatie, zou ik zeggen.
Goede grap ook.(tu)

SCHERPRIJDER Schreef:

Knappe computermanipulatie, zou ik zeggen.
Goede grap ook.(tu)

Je denkt toch niet dat ik dit heb geshopped wel? Ik bewaar deze zak voor altijd en je mag altijd langskomen om hem in het echt te zien.

Ik hoef je zak niet te zien, Dreski. Ik geloof je op je woord. :smiley:

Paul G. Schreef:

Ik hoef je zak niet te zien, Dreski. Ik geloof je
op je woord. :smiley:

Hahahaha. goeie. (tu)

En Dreski, alles kits achter de rits ? :smiley: :smiley: :smiley:

:}

Als dat niet iets is voor http://www.engrish.com/

Tenminste als de engelse vertaling ook zo duidelijk is.

Kwijt bestaat niet, het ligt altijd wel ergens in huis :smiley:

bij ons thuis doen we seiko’s gewoon om onze pols. :smiley:

Hallo Dreski,

Nee hoor, ik zou het niet in mijn hoofd halen om jou ook maar ergens van te beschuldigen. Maar zeg nou eens zelf. Als je logisch gaat nadenken en redeneren.:#
Je hebt met allerlei (overheid) instanties te maken, als zo’n pakket uit het buitenland komt. Dat gaat via heel veel ā€œschijvenā€. Dan denk je toch niet dat ze deze tekst op al de te verzenden pakketen zetten. Dat zou wel heel dom zijn of een hele grote fout. Jij hebt het gelezen en gezien en zo ook dus zeker andere personen, waar dit pakket door de handen is gegaan. Daar zijn er ook bij die Nederlands kunnen lezen. Er heeft dan zeker iemand al aan ā€œde bel getrokkenā€, dat er iets fout is aan de tekst op de zak.
Dus zou je zeggen, dat dat dan nagenoeg niet mogelijk is en dus eigenlijk kan uitsluiten, dat al de pakketten uit dat land van deze tekst zijn voorzien.
Ik blijf van mening, dat er toch iemand ergens ā€œonderwegā€ een grap heeft uitgehaald.:wink:

SCHERPRIJDER Schreef:

Hallo Dreski,

Nee hoor, ik zou het niet in mijn hoofd halen om
jou ook maar ergens van te beschuldigen. Maar zeg
nou eens zelf. Als je logisch gaat nadenken en
redeneren.:#
Je hebt met allerlei (overheid) instanties te
maken, als zo’n pakket uit het buitenland komt.
Dat gaat via heel veel ā€œschijvenā€. Dan denk je
toch niet dat ze deze tekst op al de te verzenden
pakketen zetten. Dat zou wel heel dom zijn of een
hele grote fout. Jij hebt het gelezen en gezien en
zo ook dus zeker andere personen, waar dit pakket
door de handen is gegaan. Daar zijn er ook bij die
Nederlands kunnen lezen. Er heeft dan zeker iemand
al aan ā€œde bel getrokkenā€, dat er iets fout is aan
de tekst op de zak.
Dus zou je zeggen, dat dat dan nagenoeg niet
mogelijk is en dus eigenlijk kan uitsluiten, dat
al de pakketten uit dat land van deze tekst zijn
voorzien.
Ik blijf van mening, dat er toch iemand ergens
"onderweg" een grap heeft uitgehaald.:wink:

De zak is van de handelaar zelf. Zijn bedrijfsnaam staat er op gedrukt. (heb ik even weggelaten)
Hij heeft die zakken laten drukken en er is natuurlijk een vertaler geweest die even een geintje heeft uitgehaald idd. Mijn vrouw merkte het op. Zij heeft meer met die dingen dan ik. :wink:
De meeste mensen hebben alleen oog voor wat er in het pakket zit. Volgens mij heeft hij deze zakken recent laten maken want voorheen kreeg ik de handel altijd anders binnen.

Dreski schreef:
De zak is van de handelaar zelf. Zijn bedrijfsnaam staat er op gedrukt. (heb ik even weggelaten)
Hij heeft die zakken laten drukken en er is natuurlijk een vertaler geweest die even een geintje heeft uitgehaald idd. Mijn vrouw merkte het op. Zij heeft meer met die dingen dan ik.
De meeste mensen hebben alleen oog voor wat er in het pakket zit. Volgens mij heeft hij deze zakken recent laten maken want voorheen kreeg ik de handel altijd anders binnen.

Zijn wij het dus helemaal met elkaar eens, iemand heeft ergens de boel ā€œgepiepeldā€.;)(:smiley:

Wat is dat nou weer whoehahahahaha.

Sambalbij???