Wie o wie zou mij kunnen vertellen waar deze vandaan komt. Via marktplaats defect gekocht. Werkt weer na schoonmaak en nieuwe baterij.
Van Marktplaats toch…of?
Japan?
Via marktplaats. Zou er graag foto bij doen maar ben er niet achter hoe…
Wat wil je nu precies weten want je vraag is vaag…
Je hebt hem via marktplaats van iemand gekocht maar weet niet meer van wie?
Of wil je weten waar hij gefabriceerd is, Seiko is een Japans merk dus…Japan hoogstwaarschijnlijk.
Kortom, denk even na bereid je voor oefen desnoods even op een stukje papier en stel dan je vraag nog eens, wie weet komt er dan een antwoord waar je iets mee kunt…
Succes!
Je kunt een foto uploaden door op dit ikoontje te klikken.
Gebruik van forum wordt voor mij zo duidelijker dank je en dat Seiko Japans is, ja dat is bekend heb een stuk of zes Seiko’s nieuw en vintage. Deze zakhorloge kwam ik tegen op marktplaats zou niet meer werken. Echter, miyuta uurwerk schoongemaakt nieuwe batterij en hij doet het weer. Zou nu graag weten waar deze vandaan komt.
Een Seiko horloge waar een Miyota uurwerk in zit komt op mij verdacht over, maar ik weet ook niet alles.
Miyuta??? Dat bestaat niet. Miyota denk ik? En is dit dan een Quartz zakhorloge? Geinig zeg…
Ik denk een ‘railroad’ watch
https://www.google.nl/amp/s/www.plus9time.com/blog/2017/7/16/seiko-railway-watches%3Fformat=amp
Is dit een Belgische omschrijving van;
Ik zou graag wat meer over dit model, de geschiedenis en de waarde willen weten.
Want waar deze vandaan komt is al een paar keer aangegeven.
Dankjewel, is inderdaad een railway wach.
nou Reverso_Fan mag best wel iets vriendelijker.