Ben heel benieuwd. Vakantie Thailand upcoming en ben in de markt voor een 62MAS (re-issue)…
Veel plezier daar. En breng maar wat leuks mee… ![]()
Fijne vakantie…![]()
Heb nog wel adresjes voor je ![]()
Stuur me maar PM hoor, graag!
Ziet er goed uit…![]()
Mooi man…![]()
Gekocht in Thailand ?
Dank je. En ja, inderdaad gekocht in Bangkok. Zie ook (Nieuwe Seiko modellen 2024. Nu zijn we link! - 1661 van Kojak)
Mooie ![]()
Beste heren,
Ik heb een gloednieuwe Zimbe No. 9 gevonden, volledig gestickered met originele doos, papieren en extra rubberen band. Nou wil de verkoper me niet echt vertellen wat hij ervoor wil. Hij zegt dat kenners weten wat hij waard is en dat hij open staat voor een passend bod, maar ik zie ze nergens te koop staan en weet echt niet wat de waarde op dit moment is.
Nieuwprijs was €600 maar gezien het een gelimiteerde horloge is (1/1300) geloof ik best dat ze in waarde zijn gestegen.
Iemand enig idee wat de actuele waarde is?
Het gaat hier trouwens om de editie met referentienummer SRPD13K1.
Volgens Watchcharts ligt de huidige marktwaarde op een 800€. Zelf gebruik ik dat wel eens om een ruw idee te hebben of een bod te starten.
Blijft natuurlijk een kwestie van vraag en aanbod en wat je er zelf voor over hebt
Thanks! Ik kon niet op deze Watchcharts pagina komen omdat ik geen premium-account heb. Dit helpt enorm!
Succes! Hopelijk haal je’m binnen.
Trouwens heb ik ook geen premium account, kan je gewoon aan zelfs zonder account. Je kan enkel niet de prijs historiek over de jaren heen zien
Dit is naar mijn weten de Zimbe 1 (SRPA19K1) toch? Die zijn erg schaars; er staat momenteel maar één online voor ruim €2.600.
Ik ben helaas te laat begonnen met deze hobby om de Zimbe’s nog voor een normale prijs te kunnen kopen. De prijzen zijn inmiddels echt door het dak gegaan helaas.
Ik had aanvankelijk een originele, maar die heb ik na eentijdje weer (met verlies, volgens rond de €850 ofzo
) verkocht.
Later miste ik een leuk vakantiehorloge en heb ik samen met een ander HF-lid de juiste (originele) onderdelen bij elkaar gezocht en een SRPA19 mod gebouwd.
Leuk project was dat, duurde eindeloos om alles bij elkaar te vinden. Maar door de jaren heen is deze in een laatje en daarna een beetje in de vergetelheid geraakt.