Seiko

Dit is een mooie…wel wat prijzig € 4500,- komen er maar 50 van naar Nederland.

SEIKO SLQ021J1

Ik heb hem gezien, in een mooie kist met een tandwiel uit een versnellingsbak van een Honda F1, heel fraai, maar die prijs … ::o

Ruud

Poeh…€ 4500? Errug veel, hoor! En 50 voor Nederland? Zo weinig is dat toch ook weer niet?

Dat is bij deze serie geloof ik ieder jaar dat er zo weinig van gemaakt worden daarom zo’n hoge prijs denk ik.
Wacht 2 jaar en hij is voor de helft te koop…

toets bij de zoekfunctie SLQ01 en je vindt daar meerdere berichten over deze serie horloges
bijgaand (links) nogmaals een foto van mijn SLQ01 de eerste uit deze serie (helaas te vaak gedragen, waardoor draagsporen) en de variant van een aantal jaren later de SLQ011

Of ik deze variant, de SLQ021 mooi vind? smaken verschillen, maar ik vind het qua vormgeving de minste uit deze serie. Ik heb 'm ook in handen gehad, nee, dit keer aan mij niet besteed, te “lomp”.

Het is natuurlijk leuk om er een stuk “ijzer” bij te krijgen, maar wat moet je nou toch met dat tandwiel?

oh ja, nog even dit, de eerste series in de SLQ-series 1000 stuks, toen een of twee series met 1500 stuks en in 2004 en 2005 resp. 2004 en 2005 stuks. Neem aan dit jaar 2006 stuks, doch kom hier nog even op terug.
RHV

Als je hem echt héééél graag wil… ik mats je voor 3500 euro :wink:

serieus!

Dit is een mooie…wel wat prijzig € 4500,- komen er maar 50 van naar Nederland.

SEIKO SLQ021J1

Dat is zelfs voor een super Seiko erg veel geld !!! Mooie klokken, je ziet ze zelden.

ik vind hem wel mooi , kan ik helaas niet van alle modellen uit de sql serie zeggen…zelf heb ik sinds kort net als rhv ook een sql001 , en die bevalt erg goed.

Oef, nee niet echt mijn smaak. En nu verwoord ik het vriendelijk.