Seikoastron

Hallo allemaal, tot mijn spijt kon ik om een of andere reden niet inloggen op ditforum, en kon jullie daarom niet antwoorden op mijn vraag van de Grand Seiko zonder gs loge op de kroon.
Ik ben er inmiddels avhter dat het een imitatie gs betrof, want de evhte GS heeft wel degelijk het GS logo

1 like

Vermoedelijk is het topic verplaatst naar een gedeelte van het forum waar je als nieuw lid nog geen toegang tot hebt.

In de forumregels kun je een en ander terug lezen.

Welkom alsnog :wink:

1 like

Dat een horloge alleen de juiste kroon mist, is niet meteen een signaal dat het een nepper betreft hoor.

De kroon wordt wel vaker vervangen door een andere kroon die op dat moment voorhanden is. Een nieuwe correcte GS kroon is vast wel ergens op eBay ofzo te vinden.

Maar een fotootje helpt; genoeg mensen op dit forum die je zo kunnen vertellen of je GS in orde is. :+1:

1 like

Je topic staat hier:

https://www.horlogeforum.nl/t/zijn-er-grand-seiko-s-zonder-gs-op-de-kroon/465471?u=aamon

Die conclusie klopt niet, want er zijn meerdere GS horloges die géén GS logo op de kroon hebben.

Waarom plaats je niet een foto van je GS horloge uit die erfenis.
Dan kunnen leden hier eens kijken wat voor bijzondere GS het is.
Foto’s kun je plaatsen door op het omhoog wijzende pijltje te drukken

We zijn benieuwd en alvast bedankt.

1 like

De verkoper heeft mij zelf gezegd dat het een imitatie betreft en bood me het horloge aan voor €20,- maar daar heb ik uiteraard geen interesse in

Een foto heb ik helaas niet, maar als ik de foto van de adv. vergelijk met een echte GS is het al snelduidelijk.
De adv is inmiddels verwijderd, stond op 2ehands.be

GS, 20 euro, tweedehands BE & erfenis.

Aha! :full_moon_with_face:

1 like