lang aan de zijlijn gestaan, veel gelezen op het forum, en nu is dan toch het moment gekomen waarop ik me even wil voorstellen.
Zoals jullie waarschijnlijk al vermoedden, hebben jullie hier te maken met een SEIKO adept.
Een paar jaar geleden eens wezen snuffelen op de zolder van mijn ouders want lag daar niet nog ergens mijn oude SEIKO, ooit gekocht op 13 jarige leeftijd tijdens een vakantie op de Canarische Eilanden?
Het horloge had mijn middelbare school periode niet overleefd en was in een rommeldoosje beland.
Na wat zoeken heb ik het horloge gevonden ,helaas in deplorabele staat. Mijn vader had ooit een poging gedaan tot reparatie , maar kennelijk was de chrono te gecompliceerd voor hem.
Na wat “googelen” op 6139 -6012 ben ik op het forum terechtgekomen.
Hier vond ik tot mijn vreugde zeer enthousiaste verhalen over SEIKO.
Richard heeft het klokje vervolgens weer nieuw leven ingeblazen, en toen was ook ik besmet met het virus.
Ik hoop het forum nog vaak te bezoeken en zelf actief aan discussies mee te doen.
Verder lijkt het me leuk om in de toekomst wat familie aan de SEIKO toe te voegen.
Om te beginnen een 6309-7040/7049.
Soms denk ik wel eens: zal ik hem verkopen en er een leuke Rus voor kopen?
Maar dan kijk ik er weer eens goed naar en vind ik hem toch wel weer heel erg mooi met die blauwe wijzerplaat.
Dus hij blijft nog wel een flinke poos aan de pols hangen:)