Goed zakendoen met Koos, twee uurwerkjes aan hem verkocht.
Na een flinke onderhandeling een zeer vlotte betaling en gemakkelijke en prettige communicatie.
Duim omhoog dus!
Goed zakendoen met Koos, twee uurwerkjes aan hem verkocht.
Na een flinke onderhandeling een zeer vlotte betaling en gemakkelijke en prettige communicatie.
Duim omhoog dus!
het is alweer een tijdje geleden, maar heb handel gedaan met Seikoos-san.
dit lid kijkt veel mee, post doch erg weinig…aardige man, tot ver na 00.00 uur nog geouwehoerd, borreltje erbij enz.
met deze man kan je m.i. gerust handel drijven!
De Seiko Belle is naar Koos gegaan die haar meteen heeft geperfectioneerd.
Deze Ninja weet waar hij het over heeft, ervaring, kundig, technisch inzicht en mooie foto’s.
Echt een liefhebber, positieve ervaring.
thnx Koos,
grt
Peter
Heb een horloge verkocht aan Koos en hij komt zijn afspraken na. Snelle reacties via pb en vlotte betaling! Absoluut een aanbeveling en aanwinst voor dit forum.
Veel plezier met het horloge Koos.
Ik heb ook prettig zaken gedaan met koos. Snelle betaling en goede communicatie.
Zeker aan te bevelen
Koos was op zoek naar een Atlas horloge en wilde daar zijn zelfgemaakte uurwerkhouder wel tegen ruilen. Ik, op zoek naar uurwerkhoudertje maar niet in het bezit van het gezochte Atlas horloge, besloot er toch maar eens een mailtje aan te wagen. Koos was zo vriendelijk om voor mij ook een uurwerkhoudertje te maken en het moet gezegd, hij is perfect :~
Koos, bedankt voor de snelle levering en prettige mail contact. Graag tot ziens! (tu)
Ik heb een zelfgebouwde uurwerkhouder gekocht van dit forumlid.
Hij heeft er nog meer: aanrader!
Goede kwaliteit werkt erg fijn.
Alleen maar positieve ervaring met Seiko-San, alles vlot en prettig verlopen. Een aanrader.
Gr. Marc
Dit forumlid heeft gereageerd omdat ik op zoek was naar een kast voor een weesuurwerk met mooie wijzerplaat.
Dankzij zijn hulp kan ik weer een leuk vintage horloge in ere herstellen.
Hartelijk dank daarvoor!
Ik heb één van mij Seikoos (hoe kan het ook anders) aan Seikoos-San verkocht.
Leuk contact en vlotte afhandeling!
Een leuke deal gedaan met Koos. Eerlijke, vlotte en vriendelijke communicatie - alles top!
Groet, Matthijs
Vorige week een snelle en prettige deal met Seikoos-San en wat uurwerkjes verkocht…vlotte communicatie, snelle betaling…@ Seikoos-San top. Van harte aanbevolen
(tu)
Zeer prettig zaken gedaan met Koos! Alles ging lekker vlot! Zeer leuke ruil met gesloten portemonee. Koos heeft er zelfs (niet afgesproken) nog een mooie band bij gedaan!
Tevens heeft hij, gratis, een horloge van me nagekeken! Helaas kon ik het juiste onderdeel niet vinden!
Gewoon Super!
Gr. Jeffrey
Prima, deal. Snelle betaling en communicatie! Zoals het hoort
Ook hier goede ervaringen met Koos. Ik had een MM gekocht van RoyE waarvan helaas na enkele weken de “stem” van afbrak. Nadat hij een post van mij las, dat ik er verdrietig over was (ik wilde altijd al zo’n horloge) bood hij zijn hulp aan. Ook had ik nog een zwikje horloges met losse wijzers en ander problemen. Koos kwam tijdens zijn vakantie bij mij langs(!!) en bekeek wat hij ter plekke kon herstellen en wat hij mee moest nemen naar Fryslän. In het bijzonder was er een probleem met de datumverstelling van een Oriënt. De MM was op een gegeven moment weer klaar maar helaas brak de bovenzijde van de wijzeras van de secondewijzer af bij het demonteren. Al met al, de Oriënt en een aantal andere horloges kwamen weer hersteld terug en de MM werd gedoneerd aan Koos. Nu hoop ik nog weer eens een redelijk geprijsde zwart PVD/geanodiseerde MM op de kop te tikken, want die dingen worden me nieuw een beetje te prijzig. Alle lof voor Koos voor zijn geduld met de horloges (èn mij!!) Pientere en vriendelijke man met veel kennis van uurwerken!