Seiko's op Baselworld

Dus dat.

Eerst de X op de wijzerplaten van de duikers, nu ‘presage’ op de wijzerplaten van de dressers. Ik ga mijn incoming oude model cocktail maar in een lade leggen denk ik.:wink:

2 likes

:thinking:

1 like

wow! die donkerblauwe moet ik hebben :smiley:

1 like

ja ik deed een @dreski vorige week

1 like

lees: potential outgoing

1 like

Ik ben wel te porren voor zo’n mooie SLA017, mag alleen iets goedkoper🤔. Ik moet ook zeggen dat de nieuwe cocktail met blauwe plaat er mooi uit ziet en gelukkig betaalbaar.

Nog een plaatje

6 likes

Mooi hoor :thumbsup:

Die wijzers doen het echt niet voor me. Gelukkig maar want de Limited vind ik te duur.

die vintage duiker is wel erg mooi!

1 like

Gaaf die blauwe cocktail op staal! Hebbuh!!!
Jammer genoeg ‘slechts’ 40,5mm. Kan irl meevallen gezien de dunne bezel.

Eej, dat moet S[B]RP[/B]B41 zijn

Eindelijk een fatsoenlijke bezel… en de juiste lugs.

Geef mij maar de enige echte originele cocktail!

1 like

Ik vind de oude al een tikje te groot voor een horloge in deze stijl, ik zou liever 39mm zien. En de nieuwe is dus nog een haar groter denk ik.

Wel blij met een veel betere kroon, bij de oude Cocktail Time heb je je tanden nodig om die eruit te krijgen.

3 likes

even een zeik momentje, maar waarom heeft seiko nu nog steeds die wijzer met die pijl nog niet door laten lopen? Nu zit er nog middenafscheiding tussen de pijl en het lange gedeelte…
Afijn het klokkie vind ik wel wat hebben…beetje duur alleen

Ik vind hem top! Als een notoire flipperaar er nu eens 1 koopt, wil ik wel een eerste optie als het weer begint te jeuken… @anon50762135EV?

1 like

koekoek jonguh!

Damn…zo ging dat bij ons vroegah ook! :thumbsup: