Seikoseikoseikoseiko, ben ik de enige?

Lijkt wel sparen via een omweg. :wink:

Met als grote vraag of je voor die 25 klokjes überhaupt wel kopers kan vinden en of ze nog wel waard zijn wat je er voor hebt betaald.

1 like

Ok, dan pas ben je de man. :sleepy:

Net als de speedy Tuesday is ook de Seiko Blue Lagoon Samurai uitverkocht.

Opmerking komt een beetje out of the blue, dat wel

Zeg ik dat ergens?

Volgens mij hier boven, maar ik kan er uiteraard naast zitten.

Seiko? Is dat zo’n horloge die die vent op het filmpje van P.P. draagt? (En dan bedoel ik niet Patek Philippe)

Jij reageert op astonmartin die zegt dat het inkomensgerelateerd is en ik reageer op jouw reactie dat er ‘zat mensen zijn die voor wat ze aan horloges hebben, een Rolex kunnen kopen’.

En vervolgens ga je het hebben over een man zijn als je het ineens kan aftikken. Kinderachtig hoor.

1 like

Uiteraard!

http://fast.mediamatic.nl/f/tqgr/image/611/2221972-334-500.jpg

5 likes

Kinderachtig ? gewoon seniel.

Een drietal Seiko’s in de collectie and still counting😁

10 likes

Ik wist niet dat Seiko inmiddels ook al zo`n Rehaut heeft als Rolex. Dus ja, waarschijnlijk ben je de enige :joy:

1 like

Dat was vroeger Louis.
Was een bier & chips ding. Dat staat vast.

:ok_hand:

.
.
Elf.

HAHAHAHAHAAAA!!!

Hoewel ik wel een stelletje Seiko’s heb, kan ik dit waarderen. Top

11 likes

Ik heb ook nog nooit een Seiko gehad. Een groot gedeelte is gewoon niet mijn smaak, dus de kans dat er ooit een komt is niet groot.

Ik snap wel de focus op één merk. Hoe meer je over een merk weet en hoe meer modellen je kent hoe meer je een merk gaat waarderen. Voor mij is dat Tissot, maar ik kan best begrijpen dat iemand dat met Seiko heeft. :sunglasses:

Ik heb nog nooit een Seiko gehad, en zie mezelf ook niet snel met een Seiko lopen.
Ik vind het merk mooi, alleen de mensen die er één hebben zijn nog arroganter en vol lof over het merk als mensen die een Rolex dragen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Nee geintje, ik weet niet waarom niet, maar er zit gewoon niet echt een model tegen die me echt aanspreekt…

3 likes

Prima wat mij betreft, maar weet jij hoeveel modellen dat merk maakt? 90% heb je waarschijnlijk nog nooit gezien.

1 like

En dat terwijl Seiko een mooie lijn voor jou heeft @EduardoLiotto :wink:

Seiko Galante

1 like