Seikoseikoseikoseiko, ben ik de enige?

Een DNA test lijkt me opportuun :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Als je geld hebt? Een WIS zijn zónder geld, dát is pas de kunst! :innocent:

4 likes

Dat hoor ik voor het eerst??? :laughing:

Zeker nooit een Seiko kopen. Vers-lavend.

En als je toch niet kan weerstaan … geen nood. Op de horlogemarkt vind je snel een addict.

Ik spreek uit ervaring.

Ik ben best al een tijd lid en heb het Seiko gehalte echt zien toenemen. Mooi om te zien dat elke windstreek hier geaccepteerd wordt.

Gr. Marc

Ik heb inderdaad geen seiko horloge maar dat betekent niet dat er niet minimaal 10 modellen zijn die ik zo zou kopen als ik meer geld had.

2 likes

Ik heb drie keer de zonde begaan, een vierde keer lijkt me uitgesloten :grin:

1 like

is dat belangrijk dan??

2 likes

Ik heb ook nog nooit een Seiko gehad. Heb er ook geen behoefte aan om eerlijk te zijn. Vind ze over het algemeen niet erg mooi, zowel duikers als dress horloges. Begrijp ook niet zo goed waarom het gros er hier helemaal dan van is, maar dat geeft verder ook niet. Ieder zn ding.

2 likes

Oei, ik denk dat je binnenkort van dit Forum verbannen gaat worden! Je moet namelijk wel kopen en dragen wat er hier op dit forum als verwacht wordt en daar mag je niet vanaf wijken.
Heb er zelf 2 maar zijn niet heilig en ik gruwel van het horloge wat op dit forum bijna heilig is, een monster.

1 like

+1
Al heb ik er ooit 1 gehad, 1 week. En 1 als flipper it forward.

Niet mijn merk, komen er geen meer hier. Maar gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak.

1 like

Wat een onzin. Moet je een Ferrari hebben om ze mooi te vinden? Moet je een seizoenkaart van Barcelona hebben om liefhebber van Messi te zijn. Dit is patserpraat.

Ik vermoed dat @Tomaat sarcastisch was. :smirk:. Heb je je speciaal aangemeld voor deze post, of mis ik iets.

2 likes

1 like

Nee toch. Dan zou er toch een “smiley” bij staan . :sunglasses: Ohww die staat er bij. :relaxed:

Goeie binnenkomer @Draadjesvlees. :smirk:
.
.
.Elf.

2 likes

Seiko heeft zoveel keus en gemaakt …dat er altijd wel iets tussen zit wat je aanspreekt :wink:

4 likes

Wat heeft Fred Schuit hier mee van doen?

Het antwoord op je vraag is duidelijk. Je bent niet de enige. :wink:

Ik ben zelf wel gecharmeerd van een deel van de Seiko collectie, maar ik kan me je gevoel goed voorstellen. Er komen hier regelmatig aanbedingen langs waar ik niets van snap. Jij hebt dat met Seiko en de liefhebbers hiervan zijn aanwezig en actief. Dus een topic zoals dit is dan een mooie aanvulling.

2 likes

Ik Wil Seiko

3 likes