seikosnm009 samurai

wie kan mij iets vertellen over de seiko samurai. Heb al een monster en overweeg deze erbij te kopen.Ik vind het een prachtklok.
bert

Lees dit maar even: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,12459,12650#msg-12650

Deze is van Tom K.

Hij is er overigens ook nog in titanium http://www.higuchi-inc.com/sbda001.html

dank je lucien.echt een waanzinnig mooie klok.
bert

Is het ook, Bert. Ik heb zelf een monster en een (titanium) samurai, en de laatste is duidelijk mijn favoriet. Net zo groot maar veel lichter, wat het draagcomfort ten goede komt, bovendien vind ik hem wat mooier afgewerkt. De titanium band is de beste die ik ooit in dit materiaal gezien en gedragen heb.

Zou een goede keus zijn, en eigenlijk snap ik niet waarom over het monster zo’n hype is ontstaan en over dit horloge niet. Uiteraard, de prijs is wat hoger maar voor een kleine 220 Euro incl. verzending (ex. eventuele balastingen) heb je er al één bij www.higuchi-inc.com .Daar heb ik hem ook vandaan. Prima, supersnel.
Succes.

Dick V

Ik heb hem dus ook, met zwarte wijzerplaat, stalen uitvoering, en ik vind het een heel fraai horloge, met een hele eigen uitstraling in vergelijking met de andere Seiko duikers. Absoluut een aanrader dus.

Ruud

dank voor je reactie Dick. Prachtige uitvoering in titanium, misschien wordt dat m wel.Ik ga eens kijken op de door jou genoemde site.
Bert

Dank je voor je reactie Ruud, Ik ben inmiddels aardig overtuigd dat hij er moet komen.nog tips waar misschien?
bert

www.chronograph.com

Op ebay ben je veel goedkoper uit. Ik was voor de mijne 140 euro kwijt. Dit was wel goedkoop, maar de prijzen liggen lager als op chronograph.com
Ik heb hem gekocht bij Skywatches.com

Hoi Dick
Heb eens effe goed gekeken op die Japanse site.Ik ben benieuwd naar een paar dingen. Hoe zit het met de betaling ? Gaat dat makkelijk?ook zonder paypall ?
Heb jij nog invoerrechten moeten betalen?
bert

Heel simpel. Ik heb gewoon met mijn credit card betaald, zonder paypal. Als je besteld wordt je gelijk via een andere site geleid die de betaling regelt. Invoerrechten weet ik niet meer, dacht het niet, maar dat is dan puur toeval. De ene keer rolt het wel door de douane en de andere keer niet.

Dick V

Dank je Dick. Ga hem meteen bestellen!
gr bert

Waarom ik niet voor de titanium versie heb gekozen.

Ik vind die dikke wijzer niet mooi.
Zwarte ring vind ik wel stoer staan.
Datumring is wit, terwijl bij de stalen hij zwart is, staat veel mooier bij een zwarte plaat.

is die stalen uitvoering niet heel erg zwaar?of valt dat wel mee

Met stalen band eraan wel, ik zal hem morgen eens wegen. Weet je het op de gram nauwkeurig.
Hij is wel aanwezig op je pols, maar dat zal de Ti ook zijn.
Heb hem nu op een zulu band, draagt erg fijn.

Laat het je morgen even weten.

oke tom, ben benieuwd
bert

Ik gaat hem nu gelijk wegen.

De band weegt los 79 gram
Het horloge weegt 88 gram
Band is bijna even zwaar als de band.
En de zulu band waar die nu opzit weegt 14 gram

wauw tom, dat is geen lichte jongen ! ik word steeds enthousiater

Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel.