Sentiment..je eerste horloge

Nice…ondertussen een classic:)

1 like

Mijn eerste, Na navraag blijkbaar op mijn 8e gekregen. Toen ik hem niet zo lang geleden vond was ik toch enigszins geschokt dat mijn polsmaat destijds (geen idee tot welke leefdtijd gedragen maar toch) groter was dan momenteel.

1 like

Een kadootje voor mijn zesde verjaardag :partying_face:. De nylon band die er op zat was na een paar jaar zo goor dat deze helaas in de prullenbak is verdwenen…

4 likes

Mijn eerste horloge was 20 jaar geleden deze seiko kinetic uit 2000. De originele is kapot gegaan in een ongelukje, na jaren dragen. Onlangs hetzelfde model gevonden online. Ongedragen. Kon het niet laten uit nostalgie em te kopen.

1 like

Ja hoor, heb ik nog. Incl. D&P.

4 likes

Mijn eerste was een casio, al herinner ik me het serienummer niet meer… ik weet alleen nog dat hij geel en zwart was en kan hem nergens meer vinden.

Degene die ik daarna had was een casio AE-1000W. Helaas ook niet langer in bezit.

2 likes

Deze:

Als 8-9 jarige uit het nachtkastje van mijn vader opgeduikeld en toegeëigend. Is daarvoor nog van mijn opa geweest. Na 30 jaar stilstand onlangs laten servicen en een nieuw bandje erop gedaan. Loopt weer als een trein!

5 likes

tophorloge!

1 like

tof!

1 like

Jammer dat ik mijn eerste horloge niet bewaard heb. Was een simpele Pulsar, maar wel leuk.

2 likes

In 1965, ik was toen 12, kocht mijn vader een nieuw horloge. Ik kreeg zijn oude, een Movado Solidograph. Vijf jaar later werd ik op de brommer aangereden door een busje. Na een korte luchtreis kon mijn helm bij het vuilnis, mijn horloge was ik kwijt; waarschijnlijk bandje, gesp of pushpin gebroken. Ik mis het nog wel. Sentiment…

2 likes

1ste Horloge, ja haha was even denken…
Naar zolder gelopen en gekeken of ik deze nog had.
En ja hoor gevonden.
Van mijn eerste salaris gekocht in '99.
Net even een verse batterij er in gedaan en ja hoor, gewoon lopen.
Weet je wat, hij neemt weer plaats in de box.
Dank voor je forum, heb er weer een (vergeten) horloge bij.

4 likes

Het gevoel als je hem als je pols doet…een soort tijdmachine :slight_smile:

2002?

(de BMW)

:ok_hand:

2 likes

Een fossil quartz. Gekocht omdat ik hem op de radio diastar vond lijken :see_no_evil:

Krijgt nog wel eens polstijd op de motor of tijdens klussen :muscle:t5:

3 likes

Mijn eerste horloge was een, heuse, Adidas Chrono! 1 bonk staal, zwaar, maar prima ding voor het geld.

Ergens moet ik hem nog hebben liggen, zal hem eens zoeken :wink:

Dit is een plaatje geleend van het net:

2 likes

Ik heb m’n eerste horloge nog! Voelde me helemaal het ventje, met zo’n stoere ‘duiker’. Had nog nooit van een Rolex Submariner gehoord, vond dit model gewoon gaaf. Is volgens mij 36mm.

2 likes