Sentiment..je eerste horloge

Altijd leuk…mijn eerste horloge,was denk negen jaar.
Is zomaar 41 jaar geleden en heb hem nog steeds…en het bizarre is opwinden en lopen.
En duidlijk waar mijn liefde voor vintage divers vandaankomt :slight_smile:

Het is een echte Ancre antichoc…niks waard maar voor mij heel veel.

Benieuwd of jullie je eerste horloge nog hebben.

20 likes

Het mijne kreeg ik toen ik 6 was, een échte flikflak! Het feit dat ie nog goed past zegt genoeg over mijn pols :wink:
Jammer genoeg is het klokje niet volwassen genoeg om het nog te dragen, maar het sentiment is zeker nog daar!

3 likes

Eerste horloge toen ik 10 was, helaas niet meer in bezit, al betwijfel ik of ik m ooit zou dragen :sweat_smile:

3 likes

dat was deze (terug gekocht) :slightly_smiling_face:

dat zal +/- 55 jaartjes zijn geleden, toen was ik nog niet zo spaarzaam op materialisme, maar nu dat ik hem terug heb is het een blijvertje :smiley:

4 likes

Wow 55 jaar geleden…tof dat je hem weer hebt!

1 like

image

Mijn eerste zelf gekochte horloge, ik was toen 16… Op vakantie in Egypte zag ik deze zelfs nog als replica verkocht worden :joy:

4 likes

Zeker sentiment! Deze LCD onlangs nieuw leven ingeblazen met een batterijtje.
45 jaar oud.

10 likes


Mijn eerste , ik denk 45 jaar geleden gekocht.

5 likes

Mijn Palerma, sinds middelbare school, dus ook bijna 50 jaar geleden, en ik heb hem ook nog steeds. Paar jaar geleden zelfs een nieuw glaasje op laten zetten:

8 likes

Zo, de meeste van jullie zijn nog begonnen met mooie horloges!

Mijn eerste horloge vind ik zeer lelijk, maar ik bewaar hem wel. Ik was denk een jaar of 11. Kleine polsen, maar dit horloge was een kanon. Stond voor geen meter. Overigens was de bouwkwaliteit prima, heeft veel doorstaan!

3 likes

niet mee akkoord,
ik vindt hem wel wat hebben :+1: :slightly_smiling_face:

2 likes

Hij was echt 44mm ofzo. Moet ik nu niet meer aan denken :sweat_smile:. Net zo groot en dik als een Panerai. Al moet ik toegeven: deze zoet er dan nog wel beter uit :sweat_smile:

1 like

Goede klok toch!

Nice!

Daar gaat het allemaal om, leuk dat je hem nog hebt.

Die eerste van mij ligt op de bodem daar zit geen sedimentele waarde meer aan :wink:

2 likes

Mijn eerste horloge was deze Swatch (heel veel jaar geleden) Ik heb daarna jaren geen horloge meer gedragen. Deze bleek bij mijn zus ( in het ouderlijk huis) te liggen. Toch leuk dat ik hem weer terug gevonden heb.

3 likes

Mijn eerste horloge :smiley:
40 jaar geleden gekregen van mijn opa en oma.

5 likes

Grappig ik dus ook van mijn oma en opa…zo ging dat toen:)

1 like

Sentiment zeker mijn eerste horloge.
Is namelijk tevens mijn trouwring :heart_eyes:

3 likes

Deze:

Net een zware opleiding afgerond. Trots als ik was deze gekocht als cadeau voor mijzelf. Wat een spijt dat ik deze heb weg gedaan. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes