septentrio

Zeer aparte LIP overgenomen van Andy.
Alles perfect verlopen zoals verwacht.
Goede verkoper en zal zeker nog wat van hem kopen als hij weer wat leuks heeft.
Kortom, een aanrader.

groetjes Lenno

heb ook 2 horloges overgenomen, goed verpakt, snel verzonden en alles volgens beschrijving.

Ik ben tolerant en zal niet snel wat over medeleden negatief praten, maar nu met tegenzin een melding voor andere forumleden…

Lid van dit forum septentrio heeft toegezegd een horloge van mij te willen kopen.

Daarna weinig reactie, dus weer een mail, of hij nog interesse heeft, zo niet geen probleem, als ik het maar weet.

Reactie ah, toch hij geeft aan voor de tweede keer echt interesse te hebben.
Iban nummer etc door gegeven en nu weken later, geen enkele reactie meer. Ik heb hem nog een paar keer gemaild, wil je hem nu afnemen of niet?

Dat iemand toch geen interesse heeft is geen probleem, maar lang aan het lijntje houden door dan niet reageren is beneden pijl.

Een waarschuwing dus voor dit verse forumlid.

Gr, Erik

bedankt voor het plaatsen (tu) altijd goed te weten

Dito voor “Herbert-k”, waardeloze koper, snel weg ermee!

Jammer dat er zo weinig te doen is aan dit soort (ver)kopers. Ik moet sowieso zeggen dat ik het idee heb dat we hier steeds meer Marktplaats-verkopers hebben…:frowning:

Just my 2 cents!

Goed weekend allemaal!

Eric

EricPP Schreef:

Ik moet sowieso zeggen dat ik het
idee heb dat we hier steeds meer
Marktplaats-verkopers hebben…:frowning:

Just my 2 cents!

Goed weekend allemaal!

Eric

Dat is niet waar, hooguit dat type kopers. Maar verkopen mogen alleen mensen die aan de voorwaarden voldoen. En die zijn streng genoeg.

Henrik, daar heb je ook weer helemaal gelijk in, sorry. Maar wat kopers betreft heb ik dat idee inderdaad wel.

Eric

Helaas hier een soortgelijke ervaring…

Davosa van Andy overgenomen. Omschrijving van horloge klopte perfect. Nette afhandeling.

1 like

Mijn ervaring met septentrio als verkoper is goed. Seiko Seahorse overgenomen. Vlotte communicatie en afhandeling.

Laat me even vermelden dat de twee slechte comments uit 2011 terecht waren, maar ik wist toen nog niet goed wat de regels waren op dit forum. In beide gevallen had ik geboden maar daarna niet gekocht (nog niet de grootste misdaad me dunkt).

Sinds dan enkel positieve reviews, lees het bericht van Arjen maar, en ook deze reviews:



Dus pas op met die eerste, uit 2011 afkomstig zijnde, berichten. Gooit onnodig een negatief doek over mijn aanwezigheid op dit forum me dunkt.

Net een Seiko Seahorse overgenomen. Zoals hierboven ook vermeld, de omschrijving klopte prima. Verder vlotte communicatie en afhandeling.
Arjen

1 like

Dit was mijn ervaring in 2011. Ik vind niet dat na 4 jaar dit nog relevant is. Van mij mogen dit soort topic na een jaar verdwijnen ook al heb ik deze zelf geschreven.
Mvrgr. Erik

Bedankt, absoluut! :grinning:

Een Seiko van septentrio overgenomen. Prima communicatie en top verpakt. Een aanrader!

1 like

Hele mooie Citizen van Andy overgenomen voor een nette prijs. Verder prima afhandeling. :+1:

1 like

Een mooie Vintage Omega overgenomen van Andy. Kwam binnen precies zoals beschreven.

Prima communicatie, prettig contact. Ik ben tevreden over de deal met Andy.

1 like

Mooie srp315 van hem over genomen. Prima communicatie en horloge zoals beschreven. Aanrader.

1 like

Horloge gekocht van Andy.
Precies als omschreven, zeer goed verpakt
Reageert snel op mails

Top! :+1:

1 like