Onlangs een vintage duiker gekocht van Andy: snelle en fijne communicatie, horloge ontvangen zoals beschreven en bovendien was alles prima verpakt. Kortom, een aanrader.
Onlangs een Pontiac overgenomen van Andy. Zeker een aanrader want was een prima transactie!
Gr. Erik
Zeer prettig zaken doen met Andy!
Snelle en duidelijke communicatie.
Nog bedankt dat je op mijn verzoek ben ingegaan @Septentrio
Een mooie vintage Seiko van Andy overgenomen. Het duurde iets langer vanwege problemen bij Post NL. Andy had netjes gebeld naar post NL om het probleem om te lossen. Vandaag kwam het pakketje binnen en de Seiko was enorm goed verpakt. Voor herhaling vatbaar!
Vorige week een Fludo chronograph overgenomen van Andy.
Zeer tevreden met het klokje. Was erg goed verpakt en de communicatie verliep vlekkenloos.
Een horloge kopen van Andy is dus een no-brainer. Gewoon doen!
Zo’n beetje 2 weken om (in mijn geval) een 300 km te overbruggen
Ook ik had er last, maar Andy heeft hemel en aarde bewogen om de Elvia op de plaats van bestemming te krijgen. Daarvan werd ik steeds prima op de hoogte gehouden.
Horloge voldoet aan de beschrijving en ik ben er blij mee ondanks het minuutje afwijking wat ie per 24 uur doet.
Pontiac van Andy overgenomen. Horloge niet in real life gezien maar afgegaan op de foto’s en een eerlijke beschrijving. Fijne communicatie en horloge goed verpakt. Aanrader en zou zo weer zaken met hem doen.
Onlangs een Omega Seamaster 120 van Andy overgenomen. Zeer tevreden. Vlotte communicatie en horloge is precies zoals omschreven. Graag tot een volgende keer Andy!
Groet Tom
Een prachtige Omega Constellation van Andy overgenomen. Vlotte communicatie. Ontzettend aardige kerel en kreeg nog n bakje koffie ook!
Zeer mooie Lemania Super Compressor gekocht van Andy! Zeer tevreden met de aankoop en de verkoper!
Deze week een prachtig horloge van Andy @septentrio overgenomen en dat ging perfect👍
Super communicatie, snelle verzending en uitstekende verpakking!!
Nogmaals hartstikke bedankt Andy!!!
Wederom een horloge van @septentrio gekocht; bomproof verpakt, alles snel en duidelijk geregeld, horloge volgens opgave; perfecte verkoper!
Vanmiddag een goede deal gesloten met Andy. Heb een 6309 van hem overgenomen in ruil voor een Damasko ( en cash toe). Prettig contact met Andy, een heel vriendelijke jonge man. Hij deed er nog een after market bezel bij. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Vorige week een prima deal gesloten met Andy. Vlotte afhandeling en het klokje is nog mooier dan op de foto’s. Zeker voor herhaling vatbaar!
Citizen handwindertje van Andy overgenomen, goed email contact en horloge was super ingepakt! Complimenten!🖒
Van Andy een Gigandet hand opwinder overgenomen, snel en correct contact en echt super goed ingepakt. Hartelijk dank voor de fijne zaken!
Aangename deal gedaan met Andy. Mooie vintage Seamaster overgenomen. Kwam helemaal overeen met beschrijving en de verdere communicatie was vlot en altijd bijzonder aardig.
Ben thuis ontvangen en onder het genot van een glaasje zitten kletsen over ons aller gezamenlijke passie en onze collecties in het bijzonder.
Klasse verkoper en zeker een aanrader.
Vintage overgenomen van @septentrio: zeer goede en snelle verzending. Hij stelde zich daarnaast zeer coorperatief op toen er een probleem bleek met het horloge.
Wat mij betreft een voorbeeld van hoe het ook kan in deze Marktplaats-tijd
2 dikke
Ik bied de helft
Vintage chrono gekocht van Andy, precies zoals beschreven, razendsnelle en bombproof verzending.
Voor herhaling vatbaar zou ik normaal gesproken hier neer zetten, maar dan moet ie wel moderne klokjes gaan verkopen