Ongevraagd een gratis servicebeurt geven aan een Navitimer Montbrillant die (te) lang in de etalage bij de AD had gelegen, terwijl er niet om was gevraagd, hoort ook tot het pakket van Breitling Nederland.
Mag dan ook wel eens gezegd worden…
Bron: eigen horloge, gekocht bij een niet meer bestaande juwelier in Hilversum;)
Ik vind het overigens “not done” om “verhalen van horen zeggen” en “je hebt het niet van mij” op een openbaar forum te plempen. Wat is de reden van die juwelier om dat aan jou te vertellen? Heeft hij onenigheid gehad met de importeur, waarna hij hem nu probeert zwart te maken? Voert de juwelier geen Breitling (meer) en probeert hij op deze wijze een merk wat hij wél voert, te promoten?
Ik vind het i.i.g. flauw om een merk af te branden wat zich - zonder bronvermelding - niet kan verdedigen.
Ik vind het overigens “not done” om “verhalen van
horen zeggen” en “je hebt het niet van mij” op een
openbaar forum te plempen. Wat is de reden van die
juwelier om dat aan jou te vertellen? Heeft hij
onenigheid gehad met de importeur, waarna hij hem
nu probeert zwart te maken? Voert de juwelier geen
Breitling (meer) en probeert hij op deze wijze een
merk wat hij wél voert, te promoten?
Ik vind het i.i.g. flauw om een merk af te branden
wat zich - zonder bronvermelding - niet kan
verdedigen.
Ongevraagd een gratis servicebeurt geven aan een
Navitimer Montbrillant die (te) lang in de etalage
bij de AD had gelegen, terwijl er niet om was
gevraagd, hoort ook tot het pakket van Breitling
Nederland.
Mag dan ook wel eens gezegd worden…
Bron: eigen horloge, gekocht bij een niet meer
bestaande juwelier in Hilversum;)
Ik vind het overigens “not done” om “verhalen van
horen zeggen” en “je hebt het niet van mij” op een
openbaar forum te plempen. Wat is de reden van die
juwelier om dat aan jou te vertellen? Heeft hij
onenigheid gehad met de importeur, waarna hij hem
nu probeert zwart te maken? Voert de juwelier geen
Breitling (meer) en probeert hij op deze wijze een
merk wat hij wél voert, te promoten?
Ik vind het i.i.g. flauw om een merk af te branden
wat zich - zonder bronvermelding - niet kan
verdedigen.
Jammer jongens maar daar zullen we het mee moeten doen en deze juweliers verkopen nog steeds dit merk en ik waardeer dat ze dit met me hebben willen delen want daar kan ik wat mee. Een ieder moet daar voor zichzelf zijn eigen conclusies uit trekken.
Jammer jongens maar daar zullen we het mee moeten
doen en deze juweliers verkopen nog steeds dit
merk en ik waardeer dat ze dit met me hebben
willen delen want daar kan ik wat mee. Een ieder
moet daar voor zichzelf zijn eigen conclusies uit
trekken.
Genesis
Maar het zal toch geen geheim zijn als deze juweliers het met jou delen ?
Daar komt nog bij dat bij het huidige AD bestand van Breitling ook een hoop kruideniers zitten, en die snappen het zelf vaak ook niet helemaal.
de kleinste dealertjes zijn vaak de grootste klagers / zeikerds.
Ook hier slechts positieve ervaringen met Breitling. Ik kan me ook beslist niet vinden in de uitspraak dat “je de regie verliest zodra het horloge uit handen is gegeven”.
Even terug naar de vraag van TS. De gestelde 500 euro is nogal veel en zou ik niet zo snel uitgeven aan dit horloge, tenzij het emotionele waarde heeft. Het kan in ieder geval goedkoper volgens mij, ook als de servicebeurt bij Breitling zelf plaats vindt.
@ genesis.
Je moet toch wel een hele goede klant zijn bij deze betreffende juweliers dat zij deze info met jou delen.
Maar ik weet nl uit zeer betrouwbare bron dat het gaat zoals ik al eerder hierboven heb aangegeven.
Ik weet ook uit deze zeer betrouwbare bron dat de after sales van Breitling bijzonder service gericht is waarbij de klant voorop staat en het horloge binnen 8 weken weer terug bij de eigenaar is en zij zeker niet de regie bepalen. Hier kunnen de after sales service centers van andere merken nog wat van leren.
En @ jongjong51
Je kan het horloge toch via een juweliers opsturen, krijg je gewoon een PO.
Maar € 500 lijkt mij niet zo heel erg duur je krijgt er immers een als nieuw lijkend horloge voor terug