Bij Serge2 een vintage Oris aangeschaft en dit is perfect bevallen. De vragen werden snel en netjes beantwoord, de verzending verliep vlekkeloos en horloge was snel in huis.
Ik heb naar aanleiding van deze aankoop nog contact met Serge2 gehad over “horloges algemeen” en heb uiteindelijk nog 4 knutsel / oefenhorloges van hem overgenomen. Met dezelfde afhandeling.
Ook ik heb een goede ervaring met @Serge2
Van de week zat ik op MP wat te snuffelen, Timex is één van mijn zoektermen. En daar zie ik een mooie strakke Timex. Geen bonte kleuren. Gewoon een clean wijzerplaat. Opwind horloge. Ik dacht laat ik eens gek doen en een laag bod doen. Ik verwachtte eigenlijk geen reactie of een tegenbod. Maar wat schetst mijn verbazing. Wordt ik opeens met mijn voornaam aangesproken en wordt mijn belachelijke bod geaccepteerd. Blijkt het iemand uit Philippine te zijn. Ik dacht nog dat wordt een lange vlucht… Maar gelukkig heb ik als uitvaartleider ooit een klant daar opgehaald.
Onze Serge was zo sportief om mij een HF korting te geven. De horloge kwam gister binnen. En heb ik na diep graven een bandje gevonden die er wel bij past. Ik denk dat ik toch maar eens een ritje die kant op maak. Ik zag nog meer leuke horloges te koop staan. Bedankt @Serge2
Van Serge, @Serge2, afgelopen week vier horloges overgenomen. Drie Ruhla’s en een Joca-watch, een mij (nog) onbekend merk. Mooie horloges voor een leuke prijs en allemaal goed lopend / in goede conditie.
Vooral met de Ruhla’s ben ik blij. Een technisch simpele recht toe, recht aan chrono en twee UFO’s. Een mooie aanvulling in mijn lade.
Serge blijkt een sympathieke man te zijn met twee eigen-aardigheden:
hij heeft aandelen PostNL of zo: Serge levert in het diepe Zeeuws Vlaardingen op
zaterdagmiddag een pakje af wat op
zondagmiddag in Nijmegen wordt bezorgd.
Dat is mij nog nooit gelukt…!
hij verpakt zijn pakje (echt waar) in cadeaupapier.
Op die manier is het ontvangen en uitpakken een wel heel erg leuke bezigheid
Kortom, een zeer geslaagde aankoop bij een echte, attente horlogeliefhebber. Aanbevolen
Ook ik steek graag nog wat veren in het achterwerk van @Serge2 . Gisteren namelijk een Pontiac Memodate ontvangen die ik van hem overgenomen heb. Ontzettend mooi horloge, voor een ontzettend mooie prijs.
Prettige communicatie, vlotte verzending. En inderdaad: leuk om uit te pakken. En daarnaast ook nog eens goed (veilig) verpakt overigens!
Vandaag een mooie Jcob Einzeiger van Serge mogen ontvangen ,goed verpakt en de doos met cadeau papier omhuld …zo wordt het dan een feestje .
Een alerte prettige communicatie en verkoopbegeleiding en dus aanbevolen Serge dank nogmaals voor de gedane moeite !
Vintage horloge van Serge gekocht. Arriveerde in mooie staat, helemaal conform de foto’s. Perfect verpakt trouwens: in bubbeltjesplastic, in doosje in grotere doos met extra verpakkingsmateriaal, en aangetekend verstuurd. Maar het horloge liep echt flink achter, 10-20 minuten per dag. Ik was behoorlijk teleurgesteld, want er was een prima lopend klokje beloofd. Kan natuurlijk gebeuren met een vintage uurwerkje uit de jaren '60, zeker als die al een tijdje stil staat. Serge maakte er geen probleem van en vroeg me wat ik wilde. Ik koos voor terugsturen, en de volgende dag stond het aankoopbedrag + verzendkosten (1x, de retourkosten nam ik voor mijn rekening) alweer op mijn rekening. Heel fijn, zo hoort het! Met Serge kan je in mijn ogen prima en netjes zaken doen, aanbevolen.
Van Serge een mooi klassiek horloge mogen overnemen. Horloge netjes verpakt en verstuurd en kwam zoals beschreven in de advertentie binnen. Communicatie verliep uitermate soepel en zou iedereen aanraden zaken te doen met dit HF lid!
Leuk verhaal om te delen en om inzicht te krijgen wat een vakman als Serge2 kan verrichten.
Onlangs op Marktplaats een Pontiac Automatique uit 1965/1969 gekocht. Horloge liep niet. Via HF in contact gekomen met Serge2. Serge2 gaf vertrouwen dat hij dit horloge weer aan de praat krijgt. Ik dacht: “Ik waag de gok” en met een verbluffend resultaat.
De vorige eigenaar probeerde het horloge met met WD40 weer lopende te krijgen. Echter, zonder resultaat en het horloge dreef in de olie. Een vakman was nodig.
Maar goed… het reparatieverslag vertelt genoeg.
Serge2, Bedankt voor jouw kennis en kunde. Geweldig hoe jij het horloge weer aan de praat hebt gekregen. Fijn hoe je mij steeds op de hoogte hebt gehouden van de vorderingen.
Aanrader voor iedereen die onderhoud of reparaties aan horloges wil laten verrichten.
Ik had deze mooie Leijona op marktplaats in Letland gekocht. Het horloge liep prima, maar na korte tijd ontstond er een probleem met de tirette veer. @Serge2 wist het probleem in no time te herstellen. De rekening was nihil, want ḧet was “een klein probleempje”. Bedankt voor het snelle herstel Serge.
Serge had een maand of 6 geleden mijn Omega Seamaster van nieuwe olie en een nieuw glaasje voorzien. Was super snel geregeld.
Vanwaar dit late berichtje zal u denken maar 6 maanden geleden was ik nog TL1 en dan mag/kun je dit soort berichten nog niet plaatsen. Nu ik TL3 ben wel dus bij deze,