Van de week via de HF een Omega Dynamic aangeboden, veel reacties maar uiteindelijk binnen 24 uur @Serge2 blijk kunnen maken met zijn aanwinst na een leuke contact
@Serge2 Bedankt voor vriendelijke en een snelle deal naar wederzijds tevredenheid
MvG Iwan
Rond de kerstdagen een vintage Pontiac overgenomen van @Serge2 Dat was een heel geslaagde transactie: duidelijk, snel en heel prettige communicatie. Is absoluut een aanrader om wat bij hem te kopen
Tijdens de feestdagen van @Serge2 een 5 tal Ruhla’s overgenomen.
Prettige communicatie en snelle afhandeling. Vandaag zijn ze, goed ingepakt, bezorgd.
Nu heb ik weer wat te knutselen.
Serge bedankt.
Serge heeft voor mij al een paar horloges geserviced en toen ik hem vertelde dat ik op zoek was naar een Ruhla, zei hij dat hij nog een Ruhla Chrono had die hij bereid was te verkopen, na wat foto’s gezien te hebben en het feit dat hjj er een heel schappelijke prijs voor vroeg was een deal snel gemaakt.
Zaken doen met Serge gaat altijd heel prettig, fijne communicatie en je weet precies wat je kan verwachten van hem hij is een topper
Serge weer bedankt en tot de volgende service of koop
Serge heeft mijn onlangs aangeschafte Pontiac hydraulica geserviced.
Duidelijke en prettige communicatie.
Kreeg updates van Serge met foto’s en de klus is snel en vakkundig geklaard.
Dankjewel Serge.
Door het forum in contact gekomen met Pontiac-liefhebber @Serge2. Ik ben redelijk nieuw in de horloge-hobby en had ooit van mijn opa een oude Pontiac Hydraulica gekregen. Later gaan verdiepen in het merk en er een Pontiac Jumping bij gekocht.
Toen zag ik een week geleden dat Serge een Pontiac Memomatic te koop had staan die eigenlijk wel goed tussen mijn rijtje Pontiac’s paste. Middels wat snel contact heen en weer over het forum hebben we een deal gesloten waar ik de Memomatic kon overnemen en mijn oude Hydraulica door Serge heb kunnen laten servicen. Op Marktplaats kom je vaak in contact met mensen die een Ford Ka als een Rolls Royce verkopen, of andersom een idioot bedrag bieden op aangeboden advertenties. Bij @Serge2 is het helder en transparant en de ervaringen hierboven bewijzen dat dat geen toeval is.
Ontzettend fijn hoe snel en vertrouwd het contact is, ik kan het alleen maar aanbevelen.
Met vriendelijke groet,
Jasper
Fijne deal gemaakt met @Serge2 met een Pontiac als lijdend voorwerp. Vorig jaar van hem overgenomen en nu, voor hetzelfde geld, weer terug in de deskundige handen van Serge. Steeds fijn contact gehad ondanks dat PostNL er weer eens een zooitje van maakte.
voor Serge