Serica 5303-03 OF Squale Supersquale

Ik vrees dat dat er ook niet in zit. Ben er onwijs blij mee.

Hoop voor je dat hij snel op je pad komt!

1 like

Nee had ik ook niet meer verwacht hoor! Blij te horen dat hij bevalt.

Denk dat ik nu voor de Squale ga, het potje weet even aanvul en dan hoop dat er een 5303-03 of 5303-02 langs komt hier of elders :grin:

2 likes

Deze vind ik zeker mooi en heb hem eerder ook overwogen, als ik nu voor een Doxa zou gaan wil ik toch wel een Sub300 searambler

:star_struck:

4 likes

Goede keuze :ok_hand:

1 like

Ja, +1 voor de Super Squale. :white_check_mark:
Heel mooi model, mooie maat en top zelfstandig merk met geweldige heritage. Ik vind dit echt een topper! :trophy:
Succes met beslissen, man!

1 like

Had van jou ook echt niets anders verwacht SqualeEd :grin:

1 like

Bedankt voor het meedenken allemaal. De pol heeft toch een winnaar opgeleverd met 90 tegen 86 is het de Super-Squale geworden en daar moet ik dan maar naar luisteren. Incomming dus! :grinning:

10 likes

Top 30 Smart Choice GIFs | Find the best GIF on Gfycat

En congrats!

2 likes

U krijgt geen spijt

1 like

Als je spijt krijgt heb ik dibs.

2 likes

Prima hoor @Fate_Amenable_To_Change, afgesproken!
Staat er al iemand op de lijst voor jouw 5303-02?

1 like

Nee, al moet ik bekennen dat de kans groot is dat die gewoon niet weg gaat. Ik draag 'm graag, en het is ook een erg eigen smoeltje, dus dat lijkt een blijvertje te zijn.

Maar ik zet je op de lijst voor dibs. Uit nieuwsgierigheid, waar heb je de Squale weg gehaald en leeft die aanbieding nog?

1 like

Top! in het geval dat het toch zo ver komt hoor ik het wel :grin:

Ik heb hem gekocht via WUS, tweedehands dus maar in nieuwstaat. Hij wordt binnen de VS naar familie in New Jersey gestuurd waar toevallig een famillielid uit Nederland volgende week op bezoek gaat. Zij neemt hem mee terug voor me. :smiley: Geen aanbieding dus.

1 like