Serica only! Show je Serica!

Ik heb helemaal geen antwoord gekregen dus je doet het nog best goed

Hmm juist ja, oké.

Lijkt me dat je voor mensen die al geld in je bedrijf hebben gestoken, toch wel een stapje extra kunt zetten.

Helaas is de realiteit vaak anders.

1 like

Ik vind het echt een heel leuk en mooi horloge en ik red me wel met mijn andere banden maar dit geeft mij wel meteen een vervelend gevoel over dit merk

Ik had online al gelezen dat er veel opmerkingen waren over het loslaten van de band maar dat waren berichten van 2,3 jaar geleden dus ik ging er toch wel vanuit dat dat was opgelost.

Nu komt er een week nadat ik het horloge heb gekocht een nieuwe band uit en krijg je dit soort berichten terug, of in mijn geval wordt er helemaal geen antwoord gegeven

Beetje jammer.

Maar goed, wel een knap ding :wink:

6 likes

Inderdaad jammer, Serica lijkt qua communicatie niet echt te hebben geleerd sinds de issues met het vorige uurwerk in de 5303.

2 likes

Zo bon is de klip dus niet?

3 likes

5 likes

Zijn er hier nog die een 4512 Commando (over) hebben? Ik ben op zoek naar 1 (kroon op 3)

Als jullie bezwaar hebben tegen deze vraag, stuur me een PB dan haal ik de comment weg

1 like

Ik heb eigenlijk een beetje dezelfde vraag haha, dus ik doe mee met deze licht illegale zet!

1 like

Dit lijkt me zó ongewenst… letterlijk niet wat je als trotse eigenaar wilt ervaren. Je wilt gewoon kunnen gaan en staan

18 likes

Nu vond ik de Bonklip in den beginne een erg cool concept, maar hoe langer ik er naar keek, hoe erger ik het begon te vinden. Hij is op de keper beschouwd te smal voor de lugs en zelfs te smal voor z’n eigen rechte end link. Als ik een 6190 zou kopen zou ik 'm dan ook gewoon op leer dragen.

Eigenlijk verdient dat horloge gewoon een propere band. Dat hoeft geen bracelet te zijn, en zeker ook geen milainaise met wederom van die skere rechte end-links (naar mijn smaak, ik besef dat er zat zijn die de look erg waarderen, sorry @Rutg3r). Ik zou dus ook liever zien dat Serica gewoon een leren band als optie zou hebben op hun site, of zelfs een simpele tropic.

Daar verandert een betere sluting niks aan. Ik kan er nog steeds niet goed bij hoe ze voor de 5303 zo’n samenhangend pakket konden maken, maar voor de overige niet.

2 likes

Dat geeft niks.

Ik had die mesh nog liggen en als je je ogen bijna helemaal dichthoudt lijkt dat nog enigzins op die bonklip.

Ik vind de zandkleurige Artem strap leuk staan maar die ligt nu op mijn BB54

Irritant dat je allerlei omwegen moet maken qua band maar het is wat t is

Verder een heel leuk comfortabel horloge

Je kan nu ook een andere bracelet krijgen die met de aangepaste end links op al hun modellen past.
Met end links ben je dan wel €350 kwijt.
(Voorlopig wel uitverkocht)
Dus ze hebben wel een alternatief voor de Bonklip.

1 like

Dikke Bonklip

5 likes

Gelukkig is de kleur van de wijzerplaat vergevingsgezind. Je moet hele rare dingen doen wil het niet kunnen, qua banden.

2 likes

Prijs is helemaal koekoek

1 like

Tja, is dit ondertussen niet de norm geworden?

1 like

Dat is ook weer zo

Ik dacht ook even dat het om die nieuwe bonklip ging. Wat zijn charme heeft maar uiteindelijk ook maar een stukje blik is maar nu wel met een werkende sluiting( neem ik aan)

Ik heb geen ervaring met deze band dus misschien is die wel zijn prijs waard

Bizar toch?

1 like

7 likes