Serica only! Show je Serica!

Hey Serica vrienden, ff een wilde gok hier; is er iemand die interesse heeft in een ruil tussen mijn 5303-3 en een 5303-2 met witte plaat. Ben wel enkel op zoek naar de rechtshandige versie.

Mijne is in nieuwstaat op een klein streepje op de bezel na, deze is niet zichtbaar onder de meeste hoeken:

4 likes

Niemand? Ik denk erover hem in de verkoop te zetten anders :roll_eyes:

Ik vrees dat ze m’n witte 5303 uit m’n koude, dode vingers zullen moeten wrikken. Sorry man. Niks tegen de donkere, maar hij is niet wit. Ik vrees dat @SpringDrive net zo in die wedstrijd zit.

3 likes

Yeap - wit is the way to go.

Sorry.

9 likes

Ik hou het ook bij deze witte

12 likes

@Mafkees

10 likes

Op vakantie naar La Douce France neemt men uiteraard Franse horloges mee, waaronder de Serica Commando. Schitterende wp en de geborstelde en gepolijste lunette. Morgen wellicht weer even langs bij Jerôme in Parijs.

7 likes

Tintin erbij. Heerlijk. Pas maar op dat je deze niet om wilt ruilen voor de nieuwe.

1 like

Oké daar gaat ie:

TK Serica 5303-3 :small_blue_diamond:

1 like

Alleen maar in de etalage gekeken dit jaar…ik ken mezelf :sweat_smile:
Wel een nieuwe Tintin gekocht…(Cokes en stock)

6 likes

Ik heb deze nog in de kast staan …
in de folie.
En aan het kijken naar de Serica 5303.

5 likes

Even off topic: ik heb wel alle Nederlandse Kuifjes maar heb meer met Asterix. Met mijn mede webmaster houden we deze site al sinds 2000 in de lucht. Asterix around the World - the many Languages of Asterix

4 likes

Gaaf! :fire:

Kun je even vragen of ze die van mij al verstuurd hebben? :smiley: #cantwait

1 like

Grappig, die heb ik afgelopen vrijdag pas uit z’n folie gehaald (gekocht op de boekenmarkt in Lille in 2016…)

1 like

Leuk man! Ga ik zo ff op kijken. Ja, Asterix is zonder meer fantástisch. Ik ben Kuifje en Asterix (uitsluitend van het oorspronkelijke duo) naast de Nederlandse versies ook aan het verzamelen in het Frans, Engels en Duits, dus ik kan nog wel even vooruit

Lekker hoor! En wat een fijne bracelet

11 likes

Hij is mooi hoor! Is de bracelet geschroefd?

Alleen een schroefje om hem aan de endlinks te maken

7 likes

Zolang er nog geen concrete interesse is :star_struck:;

6 likes