Ff de bonclip verruild voor een nieuw bandje van Bulang dat vandaag in de bus viel. Kan de combi wel waarderen!
Hee dat is het nieuwste model heel mooi!
Hoe bevalt die?
Edit. Oh wacht ik zie in eerdere berichten dat je deze al een jaar heb
Deze bevalt zeer goed. De eerste serie (niet chonometre) heeft een drukke wijzerplaat met de extra cijfers 13-24. Deze vind ik mooier, rustiger. Zit ook mooi op de pols.
Inderdaad, ik zie het.
Ik heb deze al een tijd op het oog, maar op een of andere manier de ‘trekker’ nog niet overgehaald.
Die m.s.l. versie is ook leuk
Ik wilde m’n Serica eens een keer op Tropic proberen.
Stond best mooi hoor, maar niet zo kenmerkend als die typische 5303 look.
Dus gauw weer terug gezet…
Stukje lof voor Serica :
Na de band van m’n 5303 gereinigd te hebben in een ultrasoon badje, 'm weer vrolijk om geslingerd en op de motor naar werk gestapt.
Toen ik einde dag weer thuis kwam, voelde 't niet helemaal pluis. Bij nadere inspectie bleek dat er een schroefje losgetrild en inmiddels verdwenen was, en de band bijna los.
Mailtje naar Serica, en binnen een week lag er, gratis service, een vervangd onderdeel op de mat!
Mooie 5303-3 overgenomen van @Erzo …erg blij mee! Voor het sportieve er een andere band op geknald. Eerst nog een Uncle flat link geprobeerd maar die kwaliteit is echt om te huilen.
Die bor heeft zeker wel wat en de end links sluiten ook mooi aan.
Ja de fit van de baltic bracelets zijn absoluut top voor de 5303
En nu toch zat van?
Serica Field op een fixoflex bracelet, misschien wel de meest comfortabele bracelet die ik ooit droeg
Wat een schitterende horloges!
Wellicht niet de vraag in dit topic maar kan iemand mij wat meer vertellen over dit voor mij onbekende merk ?