Ik lees meteen Isofix… Ben ook al een uur wakker met de kleine man.
Ik dacht van wel. Want omdat je dat lipje er doorheen vastzet in de band en hem vastklikt aan diezelfde band zit hij “vast”. Ongeacht of je hem strak of los hebt. Maar omdat het nog steeds niet is opgelost ga ik bijna denken dat je een andere sluiting hebt of dat die echt defect is en gewoon niet past. Het is tenslotte ook een hele eenvoudige sluiting van geperst staal. Ik mag niet zeggen “cola-blikjes” ![]()
Jeetje nu alweer uitverkocht, dat was snel.
Was mijn verhaal toch zo gek nog niet.
Maar die zal je wel niet los kunnen kopen vermoed ik? Ik zie het nergens staan
Ik had Serica van de week gemaild. Ben benieuwd of ik reactie krijg
Ik heb ze gemaild met de vraag of ze korting geven op het bandje met “save-lock” sluiting als je al een Serica hebt. Ik heb namelijk hetzelfde probleem met het bandje. Zo nu en dan schiet het los en daarom heb ik de mijne al tijden op een leren bandje.
Hou me op de hoogte s.v.p.
We zien het hier wel als je antwoord krijgt. Met logo ook wel zo leuk, natuurlijk
Hierbij het antwoord. Helaas niet bereidwillig tegemoet te komen als je een probleem hebt net je eigen bandje. In feite dus geen garantie.
Thank you for reaching out and for your support of SERICA.
We are glad to hear you noticed the improvements on our new Bonklip bracelet.
Regarding your question, we unfortunately do not offer any discounts on the new version.
In order to remain perfectly fair and equitable to all of our customers, we maintain a strict policy of single, transparent pricing for everyone.
The new Bonklip bracelet is available for purchase directly on our website if you would like to experience this new version on your Réf. 6190 Commando.
Thank you very much for your understanding, and we remain at your disposal.
Pfff wat een BS reactie. Kom toch je klant tegemoet. Geen Serica voor mij ![]()
Ja en ik had nog aangegeven dat ik een probleem heb met mijn bracelet. Iets wat ik al vrij snel na aankoop had gemeld. Ook toen draaiden ze er om heen. Ze willen er gewoon niet van weten dat er bandjes bij zitten die bij sommige klanten losschieten. Valt wel op dat ze nu dan met een veilige sluiting variant op de markt komen.
Ik heb helemaal geen antwoord gekregen dus je doet het nog best goed
Hmm juist ja, oké.
Lijkt me dat je voor mensen die al geld in je bedrijf hebben gestoken, toch wel een stapje extra kunt zetten.
Helaas is de realiteit vaak anders.
Ik vind het echt een heel leuk en mooi horloge en ik red me wel met mijn andere banden maar dit geeft mij wel meteen een vervelend gevoel over dit merk
Ik had online al gelezen dat er veel opmerkingen waren over het loslaten van de band maar dat waren berichten van 2,3 jaar geleden dus ik ging er toch wel vanuit dat dat was opgelost.
Nu komt er een week nadat ik het horloge heb gekocht een nieuwe band uit en krijg je dit soort berichten terug, of in mijn geval wordt er helemaal geen antwoord gegeven
Beetje jammer.
Maar goed, wel een knap ding ![]()
Inderdaad jammer, Serica lijkt qua communicatie niet echt te hebben geleerd sinds de issues met het vorige uurwerk in de 5303.
Zo bon is de klip dus niet?
Zijn er hier nog die een 4512 Commando (over) hebben? Ik ben op zoek naar 1 (kroon op 3)
Als jullie bezwaar hebben tegen deze vraag, stuur me een PB dan haal ik de comment weg
Ik heb eigenlijk een beetje dezelfde vraag haha, dus ik doe mee met deze licht illegale zet!