Vorige week onverwachts mijn Serica Commando handopwinder kunnen verkopen (vragende mensen kunnen geholpen worden). Retemooi horloge, maar ik was ergens niet helemaal overtuigd van het uurwerk, alhoewel er nooit problemen mee waren (dit voor de koper!). Ik ben toch meer van de otomaten. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus toen er weer voorraad was, heb ik er weer eentje besteld, nu met de Cali wp (die heb ik nog niet). Zojuist het bericht ontvangen dat 'ie onderweg is. En ja, ik ben fan van de bonklip, flimsy though it may look.
Ja, blijft een prachtig model!
Heb je een bepaalde filter aan staan op deze foto? De tekst op de dial is volledig door elkaar gehusseld zoals je soms ook ziet bij AI generated content
Ah ja, een AI model uit California uiteraard.
Ik heb niks gefilterd, is een foto van de Serica website.
The real deal plaats ik uiteraard hier zodra DHL langs is geweest!
Is het niet een screenshot uit een video?
Kan me voorstellen dat er kwaliteit verloren gaat en dan bij een upload ook weer compressie plaatsvindt waarbij er weer een algoritme bepaalt wat er behouden wordt.
Zie je ook vaak als dingen tien keer gerepost worden
Daar hebt 'ie dan, de nieuwe Serica, een dag eerder dan aangekondigd.
Top t.o.v. mijn eerdere exemplaar: dunner, automaat, de gedraaide en deels gepolijste lugs, de sterk verbeterde sluiting bonklip (alhoewel ik de eerdere versie drie jaar lang probleemloos heb gedragen is deze wel duidelijk beter, en, ook leuk, met logo).
Fractie minder: de nu wit gelakte wijzers (i.p.v. geborsteld staal).
Even leuk: de diepzwarte geëmailleerde wp, het prachtige bolle glas, de bescheiden diameter, de gepolijste en verticaal geborstelde lunette, en de grote kroon.
Een serieus mooi horloge. Geniet ervan!
Dank je!
Heel gaaf. Dat de kroon ook op 9h kan maakt hem interessant om na verloop van tijd door te spelen naar zoonlief. Ik ga deze ook op mijn steeds langere longlist zetten…
Eindelijk een Serica 5303-2 met witte wijzerplaat, wow wat een tof horloge. Ik had mijn twijfels over de band maar die ziet er prima uit. Wel een beetje warm vandaag ![]()
Hee! Een destro. Cool.
Heel mooi, beide kleuren!
Ik ben ook positief verrast
Ik heb die bruine alleen om geen verzendkosten te betalen maar staat hem ook goed
Blauwe lekker zomers
Samen €13😅
Ome Ali?
Yep
Das snel, binnen een week! Wat een gaaf horloge. Nieuwe aanwinst?
Op de stalen band? Hoe is die?