Kan ik ergens de serienummers van Rolex horloges checken na 2010?
Je bedoelt de random-serie? Nee, die zijn niet te checken.
Ik ben zinnens een Rolex an te kopen via het net en heb via mail een koopovereenkomst met serienummer toegestuurd gekregen. De bedoeling is om te kijken of et wel een echt exemplaar is en vanwaar het afkomstig is.
Met die serienummers kan je inderdaad niets meer checken.
Zijn er geen papieren meer bij het horloge?
Buy the seller…
Je kunt de dealer die het horloge verkocht eens contacten, mits het certificaat er bij zit. Maar verwacht daar niet al teveel van.
De koop is nog niet gesloten, maar op de verkoopovereenkomst staat nl. een serienummer van het horloge.
Ik hoop dat je wat meer weet dan het serienummer. En, zoals gezegd, de reputatie van de verkoper.
Ja…, mijn huiswerk heb ik toch al een beetje gemaakt, of probeer dat toch wat te doen. Maar als je via de grijze markt gaat weet je toch maar nooit. Chrono24 staat er wel vol van. En ik heb daar toch nog geen slechte ervaringen mee gehad.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Dit zit alvast allemaal goed. Ik werd zelf door een van de sales managers telefonisch gecontacteerd toen ik interesse had getoond via Chono24. En het gaf mij een zeer goed gevoel. Zeer professionele aanpak. Bij andere verkopers moet je soms dagen wachten vooraleer ze een antwoord formuleren op je vragen.
Nee, dat zullen ze niet telefonisch zeggen. Wel als je het door een Rolex dealer zelf laten checken voor een eventuele service, neem ik aan. Hoe kunnen ze anders weten dat het een eerlijk horloge is? Door dat ze er een goed gevoel hebben bij diegene die het horloge brengt (geen joggingsbroek, geen nektas, geen gucci pet, etc).
Profvoetballers dan uitgezonderd zeker…