Serious Mods

Er zijn partijen in de markt die luxe horloges modificeren. Een paar voorbeelden zijn MAD Paris en La Californienne. Hier onder wat foto’s via webshops en hun eigen Instagram. Wat vinden jullie, en hebben jullie nog meer voorbeelden?

4 likes

De bekendste is bamford en ik vind het maar niks

1 like

Gewoon doen… draag wat je wil man.
Die AP heeft wel iets. :sunglasses:

2 likes

Wat is er aan doe air king gedaan dan???

Dit is echt luxe op luxe, beetje dat ‘gewoon’ niet goed genoeg meer is…
Ik snap het wel, uniek stuk voor jezelf is leuk.
Maar of ik de modellen die ik voorbij zie komen op insta mooi vind…NOPE.

Lachwekkend.

Dit zijn een van de betere “mods” met hele gave modellen als je het mij vraagt.

https://www.artisansdegeneve.com/en/customizations/

en

https://www.blackoutconcept.com/ heeft ook leuk spul gedaan, alleen kopiëren ze nu de meute na, helaas

1 like

Fin des Temps. Hand gegraveerd high-end. Over the top natuurlijk maar zou voor mij wel een guilty pleasure zijn.

1 like

Ik vind het maar Lelijk

1 like

Tempus Machina 711Z. Gebaseerd op een 116710.

Geslepen facetten op de lugs, bakelieten insert, domed saffier en roulette datum. Ik ben als Rolex liefhebber en modder zo’n ontzettende fan van dit ding.

15 likes

Ik vind het heel gaaf, die AP mod is echt :ok_hand:t2:

De AP ziet er wel baas uit!

1 like

Je moet wel van goede huize komen als je aan een high end design wil gaan modden.
Vaak zijn de modellen goed in balans.

Juist, daar was ik naar op zoek, kon niet meer op de naam komen… ik zie wat inspiratie terugkomen in de mod van @Chlorophyl

2 likes

Correct!

4 likes

Kan zeker mooi zijn, maar ik zou het zelf nooit uitgeven in die prijsklasse, dan liever een origineel :slightly_smiling_face:

Ik vind het wel gaaf.

Jup. Die lui van Tempus Machina hebben het wel gesnapt. Ik vond die submariner big crown hommage/mod ook zo vet.

Deze is ook bereg**l!

1 like

Ik vind van wel.

Ik bedoel, neem een 114060. Iedereen en zijn moeder rolt met zo’n ding, want Rolex Sub en hey, iedereen herkent hem als Rolex zijnde, jippie!

Neem nu

…genaamd de Tempus Machina 216a. Gebaseerd op een 114060.

Geen haat naar de 114060 hoor, maar er zijn weinig dingen waar ik zo’n fanboy van ben. Rolex en mods, smaakvol gecombineerd.

Nog steeds een 300m duiker, maar net wat spannender. :sunglasses:

3 likes

?

1 like

Rolex.

2 likes