Service aan een Speedmaster

Echt prachtig filmpje over een servicebeurt aan een Omega Speedmaster (vind ik)

6 likes

Tof om te zien! Klopt het dat een Speedmaster een service nodig heeft om de 5 jaar?

Grtz

Dat geven ze vaak bij alle mechanische horloges aan.

Maar ik vind dat een mechanisch klokje een beurtje moet hebben als hij achter gaat lopen of hij de gang reserve niet meer haalt.

Btw wel weer een aardig filmpje van hodinkee, al leggen ze ook weer niet erg veel uit

1 like

Dat levert het meeste geld op bij de after-sales centra, klopt. :wink: Je moet het gewoon niet overdrijven - eens in de 3 jaar hoeft echt niet, maar -pakweg- eens in de 15 jaar is te weinig; zelfs als je het horloge rouleert en soms een tijd niet draagt.

1 like

Vroeger mien jong toen de sex nog vies was en de Wallen nog schoon liepen de klokkies gewoon 30 a 40 jaar.
Je zou wel gek zijn om je klok binnen 25 jaar te laten servicen…nee …van die poen ging je vieze dingen doen.

Hij loopt nu flink achter…net als zijn klokkie…

:innocent:

1 like

De video doet het niet meer?

1 like

:slight_smile: Thanks :slight_smile:

Interessant filmpje. Hodinkee is, op horlogeforum na natuurlijk, mijn favoriete horloge site. Vooral de talking watches filmpjes zijn altijd genieten…

Heb zelf ook een Speedmaster en geef deze niet periodiek een servicebeurt. Wacht gewoon tot hij minder nauwkeurig wordt. Ja, weet dat de beurt dan duurder wordt…