In de meeste gevallen laat ik zo snel mogelijk een service beurt uitvoeren van een nieuwe aanschaf, zeker als ik er geen service historie bij heb gekregen.
Dit omdat ik dan vrijwel meteen weet in wat voor conditie het uurwerk zich bevind.
Zo ook met mijn pas aangeschafte Omega Speedmaster.
In overleg met Simon (W&V) is ook de kast weer netjes gemaakt want er waren best wel een aantal beschadigingen aan, de een vind dat geen probleem een ander vind het storend. Als het goed wordt uitgevoerd dan blijft de scherpte van de lijnen volledig intact en dat is aan hem wel toe vertrouwd heb ik al eerder bemerkt.
Hier de plaatjes gemaakt door Simon:
Zelfs de inscriptie is weer mooi zwart ingevuld!
De originele bezel is wel blijven zitten anders zou je helemaal niet meer zien dat het horloge bijna 30 jaar oud is
In tegenstelling tot wat de meeste mensen denken, voor het geld hoef je het niet te laten, zo duur vond ik het niet en weer 1 jaar no nonsense garantie plus weer jaren tiktak plezier
@ allen bedankt weer voor de reacties!
mvg, Frans
Jürgen Schreef:
Prachtig stukje werk (tu) Service is zo’n speedy
altijd waard.
Voor een betrouwbaar adres met liefde voor
zijn/haar vak is afstand voor mij geen enkel
probleem, dat geldt overigens niet alleen voor
horloges hoor
mvg, Frans
Goede instelling zo denk ik er ook over,ik was verleden week bijna 2 uur onderweg naar Pikotech.
Ben je daar weleens geweest?
Maarten neemt alle tijd voor je een echte liefhebber dus.
Mooi Speedmaster! Is er een reden dat je deze
specifiek hebt gekocht? (leken vraag)
Een specifieke reden is er niet echt (bestaat die wel als je verzmamelaar/liefhebber bent?), ik ben begonnen met verzamelen van vintage horloges als een ongeleid projectiel.
Elk oudje dat me aansprak en paste in mijn uit te geven budget probeerde ik te verkrijgen kortom er zat geen lijn in mijn verzameling.
Wat me het meest van alle oudjes aansprak was het merk Omega, prijstechnisch haalbaar, prachtige horloges met mooie uurwerkjes er in en niet onbelangrijk er is redelijk goed aan onderdelen te komen.
Vandaar dat er ook een Speedmaster in mijn verzameling is gekomen, het mooiste zou zijn een vroege met cal. 321 maar die valt buiten mijn budget vandaar deze cal. 861 uit 1983.