Service Citizen horloge

Hallo,
ik ben sinds kort in het bezit van 2 jaren '70 Citizen horloges en ik ben op zoek naar iemand die deze kan herstellen en/of reinigen (in België liefst regio Vlaams Brabant of Antwerpen)
De eerste is van mijn echtgenote , een Citizen automatic 21 jewels met opvallende wijzerplaat en day date (4-663403 K / 40403408 / 54-2130 / GN-4W-U).
Bij aankoop werkte de horloge maar al snel bleef de dag haperen op de 3de. Het horloge heeft verder enkele maanden goed gelopen maar doet nu helemaal niets meer. Ik heb er enkele foto’s van met eentje van het binnenwerk en het blijkt erg vuil te zijn. Een service beurt zou waarschijnlijk al veel oplossen.
De 2de is een Citizen Seven Star V2 17 jewels handopwinder met roodbruine wijzerplaat (63-209 242) . Heel mooi maar ik moet de horloge 3 maal per dag opwinden en het loopt enkele minuten voor per dag. Ligt waarschijnlijk aan een versleten opwindveer volgens de lokale juwelier maar deze kan niet aan onderdelen geraken, het bandje is net iets te kort dus een extra schakel zal ook wel leuk zijn.
Ze zijn niet veel waard maar hebben toch al een zekere emotionele waarde, ik zou ze dus graag in topvorm krijgen!
Kan iemand mij verder helpen want er zijn weinig horlogemakers die met Citizen werken en zeker niet met een vintage horloge.


Groeten
Kristof