Service / reiniging van uurwerk omega speedmaster €180

Deze advertentie kwam ik tegen op ebay, misschien prijstechnisch interessant voor wie het nodig heeft.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270562470474&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
site
http://juwelier-steinfurth.de/index.php?inhalt=service&page=2

Groet
Iwan

Ik vind eigenlijk dat je, voor je een bedrijf noemt (ik vermijd uitdrukkelijk het woord aanbevelen), enige ervaring met het bedrijf moet hebben. En die ervaring moet delen met de forumleden.
Misschien leveren ze goed werk, misschien ook niet. Wie kan het weten?
Maar zonder ervaringsbericht verandert imho je ongetwijfeld goed bedoelde mededeling in een loze kreet.

Het is een mededeling en geen “aanbeveling”. En op Internet is een en ander te vinden zo als feedback van ebay.
Maar nog een maal, ieder kist zelf wat ie doet en wat voor hem goed of niet goed is!!
Groet
Iwan

Iwan je bevestigt mijn gelijk. De mensen lezen niet goed.
Kijk nog eens wat ik schreef en lees je reactie daarop.

En daarom vind ik, dat dit soort berichten alleen zin heeft als degene die het plaatst weet welke waarde de door hem vermelde dienst of het door hem genoemde product heeft.

Anders zijn het, zoals ik al schreef, alleen maar loze kreten.

Als ik bij alle posts in de trant van “hier iets goedkoops” of “daar iets leuks” eerst moet controleren hoe de vork in de steel zit, vind ik zulke posts - laat ik het vriendelijk uitdrukken - weinig zinvol.

Ik heb toch de moeite genomen om de feedbacks van deze horlogereparateur te bekijken. 287 totaal en 15 in de laatste 90 dagen.
Allemaal positief, maar die waar nog te zien is wat er gedaan is waren voor een kostenopgave of zetten van een nieuw glas. En bij de oudere artikelen gaat het zo te zien vooral over de verkoop van sieraden.

Als ik m’n speedy stuur wil ik dat de man of vrouw die hem onder handen neemt iets kan. En wel meer dan een nieuw glas plaatsen of me zeggen wat een reparatie kost of een kettinkje verkopen.

Vandaar.

Wanneer ik de prijslijst bekijk dan komt hij overeen met Wesselink en Vreeker, gevestigd in Alkmaar en daar kan ik van zeggen dat het een prima hersteller is met een geweldige service.
Misschien hoort dit topic onder de afdeling horloge reparatie bedrijven?

mvg, Frans

Lijk politiek Den Haag, ware toedracht is verloren gegaan in hoe en wie en wat geïnterpreteerd.
Het zijn zoveel postins geweest met vermelding zonder persoonlijke ervaring, en is dat dan uit den bozen ???
Het blijft vermelding van een goedkoper mogelijkheid in mijn beleving, maar die hoeft niet gedeeld te worden.
Groet
Iwan

Beste,

Ik heb er geen moeite mee hoor wanneer je verwijst naar een hersteller die in jouw ogen niet duur is.
Het moet dan toch ook mogelijk zijn om een reactie te geven en te wijzen op een hersteller die in Nederland is gevestigd met nagenoeg dezelfde prijzen?
Mijn reactie is/was niet bedoeld om jouw topic onderuit te halen, mocht je dat zo hebben opgevat dan bij deze mijn excuses.

mvg, Frans

kaleiwan Schreef:

Lijk politiek Den Haag, ware toedracht is verloren
gegaan in hoe en wie en wat geïnterpreteerd.
Het zijn zoveel postins geweest met vermelding
zonder persoonlijke ervaring, en is dat dan uit
den bozen ???
Het blijft vermelding van een goedkoper
mogelijkheid in mijn beleving, maar die hoeft niet
gedeeld te worden.
Groet
Iwan

Uiteraard, dat is mij bedoeling ook om een aanvulling te geven en keuze is bij de mensen zelf wat ze me doen.
Mijn antwoord was meer reactie op mag je wel iets vermelden zonder ervaring of niet.
Ik stap soms ook blindelings in een avontuur zo als beschrijven heb in topic http://www.horlogeforum.nl/read.php?19,174414 en vandaag heb ik bericht gekregen dat horloge klaar was voor verzending.
Groet
Iwan

Ok np :wink:
Mooi dat je kast klaar is, ben benieuwd naar het eindresultaat!

mvg, Frans

kaleiwan Schreef:

Uiteraard, dat is mij bedoeling ook om een
aanvulling te geven en keuze is bij de mensen zelf
wat ze me doen.
Mijn antwoord was meer reactie op mag je wel iets
vermelden zonder ervaring of niet.
Ik stap soms ook blindelings in een avontuur zo
als beschrijven heb in topic
http://www.horlogeforum.nl/read.php?19,174414 en
vandaag heb ik bericht gekregen dat horloge klaar
was voor verzending.
Groet
Iwan

Ja dat ben ik ook, heb wel scan foto gekregen maar in echt moet veel mooier uitzien.
Ik ben volgende week in Frankrijk en als ik terug kom zal ie op mee wachten.
Het was een hels karwij alles met de hand polijsten, originele onderdelen zelfs uit Argentinië halen maar geen moeite gespaard om afspraak na te komen.
resultaat moet ik nog zien maar communicatie en inzet van zijn kant was geweldig.
Groet
Iwan

Altijd handig een kleine horlogewinkel in… Berlijn.