Service Tissot "Camping" uit 1938

image

1 like

Heb je er al zo veel tegenwoordig? Ik weet nog dat je je eerste horloge kocht :slight_smile:

1 like

Wie met pek omgaat wordt ermee besmeurd :laughing: :laughing:

2 likes

Heeel erg gaaf!

1 like

Het is allemaal de schuld van @wbcoupe, hij krijgt binnenkort een declaratie van me :yum:
Ik heb zelfs al een trench van 32mm gekocht, moet niet gekker worden, straks koop ook nog een zakhorloge :face_with_thermometer: :face_with_head_bandage:

2 likes

Het is net een virus :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hahaha, een zakhorloge mag zeker niet ontbreken vind ik.

Ik heb vorige week ook nog paar Tissots gekocht mocht je je vakantiegeld willen besteden bij mij :wink: :smiley: :smiley:

2 likes

Je mag me per PM best foto’s sturen van de beschikbare Tissots :slight_smile:

:+1:

(Dan verkoop ik ze weer door aan Wbcoupe :cowboy_hat_face: )

1 like

De meeste moet ik nog na kijken of ze goed werken of niet maar zitten wel paar mooie bij. De 2 Navigator chrono’s hebben natuurlijk allebei een gebroken balans en daar is moeilijk aan te komen 9lemania 1341 en 1343) dus dat is even afwachten. Zitten nog wel paar mooie niet-chronografen bij dus zodra ik tijd heb stuur ik je wat foto’s.

2 likes

Nice job !

1 like

Wat een mooi en bijzonder verhaal en ook dito horloge :grin: hulde aan de vakman :ok_hand:t2:

1 like

Fantastische post Wilko. En wat een mooi resultaat :ok_hand:.

1 like

O jee, volgens mij ben ik in de volgende fase van het virus aanbeland :see_no_evil:.

2 likes

Ik steek iedereen aan hier :stuck_out_tongue_winking_eye:
Of kwam het virus bij jou via Koen? :smile:

In dat geval ben ik onschuldig :innocent: :laughing:

1 like

Wow, wat een werk en een mooi resultaat. Fijn verslag :slight_smile:

1 like

Schitterend! En wat moeten die oude Tissootjes toch zonder jou? :slightly_smiling_face:

1 like

Heel mooi Wilco. Die veer is echt een kunststukje, super.
Ik weet hoe lastig dat is, erg knap gedaan.

1 like

Tof stukje en een stukje vakmanschap :smirk:, mijn vingers zijn daar toch te dik voor en heb het geduld van een hitsige eend… Precisie werk laat ik aan de vakmannen over, de rest doe ik zelf wel :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gaaf verslag zo met die gedetailleerde foto’s.
Het horloge is prachtig bewaard gebleven in al die jaren en is zeker de moeite van het opknappen waard.
Bedankt voor het delen.

1 like

Probleem met dit soort horloges is dat het zoveel werk is dat het commercieel niet uit kan om dit door een horlogemaker te laten doen, ook al is dit een vrij zeldzaam model. Dit soort projecten is dus inderdaad nogal afhankelijk van liefhebbers die het zelf doen :grin:

Spiralen richten is inderdaad lastig, ga ik niet ontkennen :sweat_smile:. Moet ik ook niet te lang achter elkaar mee bezig zijn want ik ga scheel zien en krijg kramp in m’n armen :sweat_smile:

3 likes