Service Tissot "Camping" uit 1938

heel herkenbaar. maar als het lukt…

1 like

Precies; dat geeft echt voldoening :muscle: :muscle: :smile:

1 like

Prachtig verslag weer.
De echte liefhebbers/techneuten zitten toch wel in dit gedeelte van het forum

1 like

Netjes Wilko vooral die spriaalveer knap gedaan :ok_hand:

1 like

Wat een mooi project! :clap: En verslag! :pray:

1 like

Dank je, oefening baart kunst :blush: :grin:

2 likes

Echt heel cool, veel geduld lijkt me een vereiste, niks voor mij dus, maar mooi om te zien, zeker met de uitleg, chapeau! :cowboy_hat_face:

1 like

Eigenlijk is geduld niet echt mijn sterkste kant. Als projecten te lang duren verdwijnen ze in een hoek. Ik ben ook ooit begonnen een auto te restaureren, ben ik al meer dan 25 jaar mee bezig. M’n pa is het nu aan het afmaken :sweat_smile:
Horlogeprojecten gaan meestal goed, als ik iets binnen een maand ofzo af krijg kan houd ik de concentratie wel vast :blush:

3 likes

Machtig mooi resultaat :clap: , en blijf inderdaad maar weg van die radium rommel !

1 like

Mooi verslag en foto’s.
Goed verduidelijkt met goede tekst.
Interessant horloge/caliber.
En het resultaat mag ook gezien worden :+1: :+1: :+1:
Moet zeker in de archieven.

2 likes

Dank je, ik doe m’n best om er een interessant en leesbaar verslag van te maken :blush: Leuk om te horen dat dat blijkbaar is gelukt, dat motiveert om het vaker te doen.

Geldt uiteraard voor alle leuke reacties hierboven, iedereen bedankt daarvoor, dat motiveert enorm :+1::+1:

3 likes

Ik zie een opening :innocent::crossed_fingers:

1 like

:rofl::rofl::rofl:

waw , bedankt voor de insight … prachtig om te zien
je hoort thuis in “THE REPAIRSHOP”
thx afain

1 like

Heel gaaf om dit allemaal te zien!

1 like

Ik ga er plaatsvervangend van stralen :rofl:
Mooi werk en ditto verslag Wiko!

1 like

Pff respect. Ik zou er persoonlijk helemaal niet tegen kunnen tegen al dat gepriegel met miniscule onderdeeltjes. Heel mooi dat er nog vakkundigen zijn als u.

1 like

Dank; ik houd juist van priegelen. Ik ben weer minder van het grovere werk. Dat wil ik ook te precies doen waardoor het allemaal veel te lang duurt :sweat_smile:

Top, en bedankt voor het mooie verslag!

1 like

Mooie verslaglegging, erg leuk en leerzaam om te lezen en te kijken, ik blijf maar op en neer scrollen door het verslag ;). Zoals eerder gezegd: Petje af, vooral voor het repareren van de spiraal :slight_smile:!

Die kapotte lagerstenen, spot je die met de oogloep of onder de microscoop?

1 like