Service Tudor BB Eta

Al diversen PB’s verstuurd, maar nog geen succes.
Wie o wie kan & wil mijn Tudor BB servicen?

Betreft een ETA.

4 likes

Een AD geen optie? Heb je ook weer 2 jaar garantie enzo… te duur zeker? :sunglasses:

1 like

Had het al eerder gemeld; zou toch bij de “ “gewone” horlogemaker kunnen. Dan is er normaal gesproken 1 jaar garantie op.
Ik liet het bij Dik Wakker doen omdat de kast ook bijgewerkt mist worden; loopt nu weer goed en ziet er als nieuw uit!!

1 like

Mag ik vragen wat dat nu kostte?

Zo ja: wat kostte dat nu?

1 like

Wat moet ik met garantie? Dat is voor een verkoop leuk, maar voor mijn blijvers maakt het mij niet uit wie… Als het maar goed ebeurt.

3 likes

Als het niet goed gebeurt, geeft de garantie je een makkelijke ingang (makkelijker dan het consumentenrecht) om binnen twee jaar bij eventuele moeilijkheden terug te gaan naar de AD om hem te laten fixen. Dat geeft iets meer zekerheid over dat iets ‘goed gebeurt’.

Wesselink & Vreeker anders een optie als je niet langs een AD wil?

1 like

Ga naar Nico Rijsman in Culemborg. Een stuk voordeliger dan de AD en net zo goed. :slightly_smiling_face: Ik denk dat je voor ongeveer 250 euro klaar bent excl. onderdelen.

2 likes

Had hij niet 12 weken wachttijd?
Dat is me wat te gek…

1 like

Ik heb net weer drie horloges bij hem opgehaald, dat duurde 10 weken. Je moet het geduld hebben, maar hij is echt heel goed. Geloof mij maar. :slightly_smiling_face::+1:

In ieder geval zou ik nooit een amateur horlogemaker aan mijn duurdere horloges, waaronder mijn Tudor, laten sleutelen. :wink:

Dick Wakker is geen horlogemaker. Hij is volgens meerdere reacties goed in polijsten van de kast.

1 like

@Youri is me voor. :sunglasses:

Niet gezegd trouwens dat je geen garantie krijgt bij een merkonafhankelijke horlogemaker. Zal best wel. Maar ik zou zelf met een recent ‘A-merk’ horloge altijd naar een AD gaan. Gevoelsmatig, tja. Enne, “nooit meer verkopen” is iets wat ik al heel erg vaak tegen mijzelf heb gezegd. Op de een of andere manier lukt me dat nooit, … :wink:

1 like

Lukt mij met diverse horloges heel prima. :ok_hand:

Hij gaat naar @Floris155!

Wat beteft onderhoud, met een inhouse zou ik het met je eens zijn. Maar de gewone eta? Nee. Mocht ik het incl polijsten willen zou hij wel via de AD gaan.

2 likes

Wesselink en Vreeker.

Check! :+1:

W&V is een goeie

Kostte €422…
De kast is als nieuw gepolijst, een beurt én lager vernieuwd; hij liep -16 s/d, nu -2!!

1 like

Dat valt me niet eens tegen, zeker wanneer het polijsten goed gebeurt (wat op je foto wel zo lijkt). Bedankt :+1:

2 likes

Vind ik niet goedkoop. Of is deze prijs tegenwoordig usance?

1 like

Ik weet ff niet precies Joe het bedrag verdeeld was, maar ik denk dat ik voor de beurt zo’n €250/300 betaald zal hebben.
De BB is btw wel een blijvertje!!!

2 likes

Daar ging ik gezien het bedrag ook zo’n beetje vanuit. €275 voor een (professionele) service schrik ik echt niet meer van.