Service van MarcelloC

Hallo allemaal,

sinds ruim 1 jaar ben ik in het bezit van een Marcello C Nettuno 3 (zie mijn bericht van verleden jaar…).

Ik ben uiterst tevreden over de kwaliteit van dit horloge, zo zeer dat ik eigenlijk geen ander horloge meer draag. Dan is het (voor mij) niet te vermijden dat er krasjes op het horloge komen. Zo zaten er na een jaar behoorlijk wat krassen op mijn bezelinlay. Dat ziet er natuurlijk niet uit en ik besloot dan ook contact op te nemen met de fabrikant om te vragen of ze de inlay konden vervangen voor een nieuw exemplaar. Tijdens de prettige email wisseling die volgde, bleek dat de werkplaats van Marcello C zich op slechts enkele kilometers van mijn woonplaats (Kerkrade) bevindt. In Würselen namelijk, een klein stadje naast Aken.
Ik werd dan ook uitgenodigd om persoonlijk langs te komen met mijn horloge. Het wisselen van de inlay zou ongeveer 30 minuten gaan duren.

Gisteren toog ik naar Würselen. Marcello C zetelt in een statig herenhuis in het centrum van de stad, maar van de buitenkant was, behalve een naambord, niet veel te zien. Nadat ik had aangebeld werd ik binnengeloten en op typisch duitse manier met handdruk begroet. Ik mocht de werkplaats betreden en kon mijn horloge daar afgeven. Ik mocht even in de werkplaats rondkijken. 3 Medewerkers (in witte “doktersjassen”) waren in de weer met kalibers. Het zag er erg netjes uit allemaal.

Nadat ik een korte boodschap had gedaan, ging ik weer terug naar Marcello C om mijn horloge op te halen. Behalve dat men de inlay had vernieuwd (€ 45,- totale kosten), had men ook nog het horlogeband nieuw gebrushed om de aldaar aanwezige krasjes weg te werken. Mijn horloge ziet er nu weer uit als nieuw!

Ik was erg onder de indruk van de vriendelijkheid en de service, wat het dragen van dit mooie horloge voor mij nog specialer maakt.

groeten uit Limburg
Mark

1 like

Dat is heel mooi. Heb je geen foto van het eindresultaat?

Dat is netjes gedaan voor een zéér nette prijs.

Wat een goede service! En zo krijg je inderdaad een nog betere band met het horloge en de maker.

Echt top, het horloge nóg meer dragon kon al niet maar wel met meer plezier!

Leuk om te lezen en prettig van de goede service.
Je hoort verder de laatste tijd niet zoveel van het merk (of ik luister in de verkeerde hoek :wink: ) volgens mij.

Fijn dat het nog zo kan (tu)

Groeten,

Martin

Mijn beste,

Wie goed doet, goed ontmoet!!

Wat een fantastisch gebaar.
Dit schept niet alleen vertrouwen in het merk MarcelloC doch zeker ook in de ‘after sales‘.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Keurige service! Fijn dat er nog bedrijven zijn die moeite nemen voor hun klanten! (tu)

Heel goed om te lezen. Zo kan het dus ook…

Dat is een mooi en compleet plaatje bij je horloge. De belevenis bij een horloge is voor mij zeker zo belangrijk als het horloge zelf.

Geniet ervan!

Potverdorie wat een verhaal zeg.

Ik mis wel het verslag van de andere twee telefoongesprekken :thinking:

1 like

Dat zou eventueel ter verduidelijking nog wel aan het verslag toegevoegd kunnen worden. We willen het nu ook allemaal weten ook.

Ik snap het verhaal sowieso niet helemaal. Het is er heen gegaan, en weer teruggekomen. Dat is toch goed? Of was het horloge niet gerepareerd @hitman2278 ? :thinking:

Ik ook niet maar wat maakt het uit. Niks.

Ah, dat is ongelukkig inderdaad. Maar goed, dat hoeft het plezier van je horloge toch niet te verminderen?

In de huidige versie zit een SW200, geen idee wat er in jouw versie zit. Maar kan me niet voorstellen dat het iets exotisch is, en dat een beetje horlogemaker daar wel mee overweg kan :ok_hand:

Ik mag aannemen dat je dit zo uit emotie schrijft? Als je dit zo over de telefoon in het eerste gesprek sinds aankomst zou vragen snap ik wel waarom er niets is gedaan :joy: