Bamford welbekend van het customizen van high end horloges had een “Service Watch” die werd uitgeleend aan klanten terwijl hun uurwerk in onderhoud was.
Mensen waren zo enthousiast over dit horloge maar konden deze niet bestellen. Na dit signaal op te hebben gepikt. Heeft Bamford The Mayfair uitgebracht.
Het is in een customisable horloge met een 40 mm kast in matzwart of mat grijs, een lunette gemaakt van Hi-Tech mat keramiek of geanodiseerd aluminium, en een wijzerplaat verkrijgbaar in vele kleuren.
De indexen en wijzers zijn in LumiNova afgewerkt voor leesbaarheid.
Aangedreven door een Quartz Miyota 2035-b ziet de mayfair nu het licht.
Ik vind dat ze Bamford af moeten branden voor die assrape van alle Rolex duikers.
Helaas moet ik mededelen dat ik ze niet mooi vind, en veel te prijzig.
Gelukkig wordt dit gedrocht, volkomen terecht, geblokkeerd door de firewall op mijn werk
Wat een lelijk scheel ding zeg
The Bamford Mayfair includes the iconic Quartz Miyota 2035
Really?
ik heb nu al spijt van deze post
Dat is dan een beetje laat…
ga er van uit dat je ons aan het lachen hebt gemaakt…
Nee joh, lekker posten. Daarvoor is het een forum, zou verrekte stil hier worden wanneer er alleen gepost zou worden over zaken waar we het allemaal over zijn.
doe ik zeker, het was meer een reactie van oh god wat zeg ik nou weer dan…
Hey Han! Sorry voor mijn dommigheid- je weet het… oudere generatie…- maar wat is een assraap? een soort koolraap???
Zegt misschien meer over de smaak van die enthousiaste mensen…
En, iconic over die Miyota, niks mis mee hoor, in een klokje van 99,- Euro, maar om het nu iconic te noemen.
Dankjewel… ik ga mijn stinkende best doen!
of zo als sommigen zeggen: ik ga stinkend mijn best doen…
Ik denk dat Google je hier prima mee op weg kan helpen. Als Chrome je favoriete browser is, wel even CTRL + Shift + N doen.
Spijt van je topic, terecht. Hier maak je geen vrienden mee.
Ben je gek, is een forum hè