Servicehorloge (zeg maar vervanghorloge) hublot

Dit is een andere categorie

2 likes

Kijk. Mooi. Niet voor niks dat deze weer is ingetrokken. :sunglasses:

1 like

Nu snap ik dat je hublot verdedigd sorry maar dit als service dan kunnen ze beter niks geven :rofl::rofl::rofl:

1 like

En dan het waarschijnlijk lelijke quarts uurwerkje te zien denk niet dat ze zo dom zijn er een goed uurwerk in te stoppen die er dan uit gehaald kan worden :rofl:

1 like

Je vergist je. Ik verdedig ze niet. Ik vroeg me alleen af waarom veel mensen het, ik citeer: ‘ruk’ vinden.

Oke…

Gezien de honderden euro’s die een servicebeurt kan kosten, vind ik het eigenlijk gek dat meer merken niet zoiets doen. De meeste mensen met grote merken als horloge hebben vast wel een reserve liggen, maar misschien een enkeling die hem gekregen heeft niet.

Misschien zou ik zelf voor tijdelijk een Casio kopen oid. Maar dit is op zijn minst een leuke geste van Hublot.

2 likes

Mooi of niet mooi… ik vind hem niet zo mooi, maar ik vind het wel echt top service van Hublot dat ze zoiets doen. Je betaald er genoeg geld voor en als je dan een tijdje zonder je geliefde horloge moet doen heb ik je in elk geval nog iets wat je kan dragen. Ik ken geen ander merk die zoiets doet, maar denk wel dat het qua service enorme waardering als merk kan opleveren.

2 likes

Zou ik het regelmatig dragen? nee
Is het leuk om te hebben? ja

Hahahahaha :rofl:

Wat een lelijk ding.

Is de kast van Plastic?

Enuh, … “Not for Sale”, dat hoef je er toch niet op te zetten? Dat begrijpt toch iedereen dat niemand zo’n ding wil.

1 like

Ik had begrepen dat ik bij service van m’n GS gewoon kan bellen, en dat zij dan zeggen hoe laat het is.
:thinking:

5 likes

Ik ben benieuwd waarom het veilinghuis hem heeft teruggetrokken, misschien toch niet helemaal pluis?

1 like

Misschien niet geheel legaal gekregen. Staat op de kast dat het eigendom is van lange…

Update.

Uurwerk is geen hublot Quartz.

Gewoon een Japans werkpaardje.

1 like

Lange schijnt ze verkocht te hebben aan AD’s toen ze stopten met de service. Er zijn er enkelen en die zijn dus goud waard.

1 like

Alleen al omdat het een stalen kast is…:ok_hand:

Hm, dat veranderd de zaak… €5. (Ik zou hem lekker houden als aandenken trouwens, ook al is hij foeilelijk. Leuk als aandenken en hoever mensen hebben nu een Hublot, laat staan dat ze hem servicen en zo’n horloge krijgen. Die worden zeldzamer en meer waard als die service horloges van lange!)

1 like

:rofl: