Servicehorloge (zeg maar vervanghorloge) hublot

Wat ik mij ineens afvroeg…

Ik heb ooit een Hublot service horloge gekregen toen ik bij die juwelier een ander horloge voor service wegbracht.

Zijn er meer merken met een service of vervang horloge?

. .

6 likes

Ze moeten qua looks representatief zijn voor het merk zo te zien?

2 likes

Niks moet. Maar het is natuurlijk wel leuk dat het er op lijkt. :grin:

Wat een onding, zitten er ook wijzers op? Ik zou er niet mee gezien willen worden. Als ik mijn fiets voor een service naar de fietsenmaker breng verwacht ik ook geen driewieler als vervangend vervoer.

15 likes

Sommige zijn helemaal gek. :upside_down_face:

1 like

Jesus wept.

1 like

Lol! Dat koopt toch niemand?

1 like

He, eindelijk een te pruimen Hublot !..

:wink: :thinking:

2 likes

Idee is leuk. Uitvoering wat minder.

2 likes

Waren ze nou zelfs te lui om water resistANT op dat deksel te zetten?

nen euro

4 likes

Vind het wel een leuk gebaar, en een gegeven paard etc. :innocent:

4 likes

Mijn notaris kreeg een vervang-Omega toen die van hem voor service wegging. Het was volgens mij alleen wel een uitzonderlijke situatie.

2 likes

Stond er ook service op de dial of was het service van de zaak?

Ik had ooit een DJ kapot en Peter van Metropolis vroeg of ik een leenRolex wilde om de tijd te overbruggen (de 216570 die hij om had).

2 likes

Als het service / leen horloge te mooi is dan wordt het oorspronkelijk horloge niet meer opgehaald.

Kijk ook maar wat je als leenauto bij een Schadeherstel bedrijf mee krijgt! Je komt van A naar B

2 likes

Wist van het bestaan niet af. Gelukkig heb ik zelf al genoeg ‘vervangingsmateriaal’ op voorraad.

Het lijkt er op dat diverse mensen aan wie hij is uitgeleend geprobeerd hebben hem open te maken :thinking:

1 like

Peter is neem ik aan niet bekend met jouw variant van een horloge op je nachtkastje leggen?

1 like

Nee hoor. Nieuw uit de doos voor mij.

Ik heb het wel eens geprobeerd …:see_no_evil:

1 like

Het was een service van de zaak, hij kreeg een Aqua terra mee. Misschien is een leenhorloge een betere verwoording ja :grin:

Wat een lelijk ding. En het ontgaat mij helemaal waarom SERVICE er keigroot op staat. Is toch anti-publiciteit? Hier slaat Hublot de bal compleet mis.

Ik heb al veel horloges gezien hier op het forum en op Uhrforum. Maar zelden iets lelijkers gezien als dit.

3 likes