Lijkt me een typisch gevalletje tekortkoming of kortzichtigheid van uwer zijde dan…
On topic!
Mooi werk geleverd
En ik snap niet dat jij bestaat op dit planeet, maar hey toch is het zo. Meeste van je antwoorden in elke topics zijn uit de hoogte gedaan.
Ga nu maar gauw weer weg. Fijne dag nog.
Prachtig werk geleverd! Kan Logixa aan meer mensen aanbevelen. Vriendelijk, professioneel, resultaat is perfect. Even kijken of ik ergens een review achter kan laten.
Prachtig resultaat van deze service !
Heel knap dat mensen in staat zijn dit te doen. Leuk horloge ook. Die kan weer vele jaren mee.(hoop ik)
Wel jammer dat andere merken zo graag dit horloge willen nadoen. Maar goed, IRL kom je ze toch niet tegen
Nouja hij gaf aan dat hij de eerste eigenaar hiervan was. Zoals Logixa al schreef zaten er bruine vegen op de wijzerplaat. Kan mij haast niet voorstellen dat iemand dat niet is opgevallen.
‘Weest vruchtbaar en vermenigvuldigt u’. Dit soort wijze teksten kunnen maar uit één boek komen
Uit het grote reglementenboek van het Horlogeforum bedoel je…
Jij legt de juiste link. We moeten op dit forum de horloges vermenigvuldigen.
Als we nu eens een Rolex Sub laten vermenigvuldigen met, zeg maar eens, een Omega Seamaster… Wat zou daar voor moois uitkomen…?
Geen idee, een submaster?
Of een Seamariner……
@Chillekasper ik heb het met je te doen soms man
Zo’n liefde voor het merk en zoveel shitreacties die het je oplevert. Maar je lijkt je er gelukkig weinig van aan te trekken.
Nu heb ik 100 topics van je gezien over Invicta, maar heb je al eens ergens uitgelegd wat nu maakt dat je Invicta zo adoreert?
Ongeacht wat men van het horloge vindt: gaaf dat een HF lid het weer in zo’n staat heeft gebracht en een ander HF lid er weer blij mee is!
Had ik niet iets erover vertelt in mijn voorstel topic?
Vandaag zit toch weer een Invicta om mijn pols.
Geen idee. Ik denk dat jij je topics beter uit je hoofd ken dan ik…