Servicepoint Eindhoven Marktstraat 6 NEVER AGAIN !

Een horloge (Longines Conquest) afgegeven voor vervanging van een batterij en netjes in een zakje retour, uurwerk defect. Het horloge kon onderzocht worden voor 19,95 en eventueel een vervangend uurwerk geleverd worden.

Gisteren een bundel batterijen gekocht a 50 cent per stuk…dus ook fff een testje gedaan, en werkt prima.

Dat kan niet kloppen wat mij betreft en krijg een nare smaak in mijn mond :rage:, hij keek ook al een beetje vreemd toen ik ermee aan kwam zetten :cold_sweat:

Daar zien ze mij iig nooit meer !

1 like

Ik zou die personen op de hoogte stellen van jouw ontdekking en het advies geven beter getraind personeel te zoeken.

Daar zou ik mijn schoenen nog niet afgeven, en dat is hun core business :frowning:. Gelukkig heb je het zelf kunnen fixen.

3 likes

Heb je ze verteld dat je het op HF meldt, wil nog weleens een voordeeltje opleveren :wink:

Ik vermoed dat het huidig “geschoold” personeel mij een extra gehoordevice wilde aannaaien…:triumph:

Sterker nog ik meld helemaal niets en hoop met deze aktie argeloze mede-040-ers te behoeden voor ze. Ik heb zelfs nog een sleutel die gratis bijgemaakt mag worden, en zelfs daar twijfel ik over. Gun dan liever een paar euri aan iemand anders…

1 like