Seumpie2

Altijd weer, ook met @Seumpie2!!!
Mooi horloge gekocht; snel en sympathiek!!

1 like

Watchroll verkocht aan @Seumpie2 naar aanleiding van zijn gezocht topic. Prettige communicatie en snelle betaling.
Foto ontvangen zodra die binnen en gevuld was, kortom top!
Tot een volgende keer Daniël!

2 likes

Gister een mooi horloge verkocht aan @Seumpie2 aka Daniël.

Ik heb het verkoopproces als zeer prettig ervaren. Dat komt omdat Seumpie snel, vriendelijk en helder communiceert.

De betaling was ook zeer vlot. Prima zaken doen dus.

Al met al… Top!

Daniël bedankt!

1 like

Horlogebandje verkocht aan @Seumpie2.
Snelle betaling, vlotte communicatie.

Betrouwbaar, zeker een aanrader!

1 like

Goeder ervaring met verkoop aan @Seumpie2.
Prettige communicatie en vlot afgehandeld!

1 like

Jubilee band gekocht van Seumpie2.
Fijne communicatie, deal snel gesloten en pakketje snel in huis.

Tot de volgende Daniël :grinning:

1 like

Vandaag mijn moonswatch verkocht aan @Seumpie2.
Communicatie ging vlot, deal was snel rond. Daniël is een sympathieke jongen, zeker een aanrader!

1 like

Deze ochtend @Seumpie2 aka Daniël op de koffie gehad die met een mooie aanwinst huiswaarts keerde. Zeer vlotte communicatie in de voorgaande dagen, ontspannen gesprek over van alles en een nette overdracht. Oftewel, fijne kerel die Daniel! Heel veel draagplezier gewenst en gun hem de draagtijd die dit horloge verdient.

1 like

horloge verkocht aan @Seumpie2. Aardige jongen en de afhandeling ging perfect.
Veel plezier met het horloge! 100% aan te raden :slight_smile:

1 like

Vandaag een horloge gekocht van @Seumpie2.

Sympathieke kerel.
Goede vlotte communicatie en een leuke deal. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zeker een aanrader dus!

1 like

Supersnelle deal met Daniël @Seumpie2 voor een Moonswatch. Goeie communicatie, vriendelijk en soepel. Aanrader! :+1:t2:

2 likes

Leuk horloge gekocht van @Seumpie2 waar ik blij mee ga zijn - snelle en duidelijke communicatie, makkelijk afspraken mee te maken, horloge voldoet 100% aan de verwachtingen en heel gezellig bijgepraat!

Veel dank!

1 like

Vandaag mijn Tudor verkocht aan @Seumpie2
Vlotte deal, vriendelijke en serieuze koper/verkoper! We hebben onder het genot van een kop koffie heerlijk gepraat over horloges. Bedankt en tot de volgende. :wink:

2 likes

Als je van het doorpakken bent, zou ik zeker @Seumpie2 aanraden om zaken mee te doen. Ik kreeg een concreet en helder voorstel voor aankoop van mijn Datejust. Dat geeft aan dat het serieus is :slightly_smiling_face: Daarna direct een afspraak gemaakt, waarbij Seumpie Sr. ook aanhaakte. Gezellig zitten kletsen, bak koffie erbij. Ondertussen netjes het afgesproken bedrag op mijn rekening ontvangen. Zo wil je het, aanrader :+1:

2 likes

Vlotte deal gesloten en leuk contact. Een aanrader :ok_hand:

2 likes