Sevenfriday Blijkt helaas om een replica te gaan! 😞

Uit ruil verkregen: Mijn inmiddels 3e Sevenfriday! De Sevenfriday M2-02.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een groot liefhebber ben van de Sevenfriday horloges en ik ook zeker een model uit de Q-serie wil toevoegen.
Nou weet ik alleen ook dat wat voor wat je krijgt (o.a. een Miyota 8215 en gehard mineraalglas) ze vooral nieuw best aan de prijs zijn.
Voor een hoop is dat een ‘not done’ omdat ze voor hetzelfde bedrag liever een ETA in hun horloge hebben, maar het gaat toch ook een beetje (bij mij vooral) om de buitenkant?

Nouja, hoe dan ook ik ben een gelukkig man op dit moment! :smiley:

Hier een aantal foto’s van mijn nieuwste aanwinst(en)!




15 likes

gefeliciteerd en veel plezier ermee.

trek je niet teveel aan van wat “anderen er van vinden” en doe wat jij leuk vindt. Maar gezien de horloges die je hier al gepost hebt, doe je dat ook wel :slight_smile:

1 like

Heel cool! Ik ben het met je eens dat het niet alleen om het uurwerk, maar ook om de designs gaat. Mooie plaatjes!

Heel gaaf. Design wint het hier van de specs. Helaas hebben veel mensen op HF hier wat moeite mee.

Gefeliciteerd met je nieuwe en wederom verre van doorsnee aanwinst.
Ik hou daar wel van.
Geniet ervan.

Gave collectie!
7F is altijd cool😎

Mooi hoor.

Mijn beste,

Veel plezier met deze eigenzinnige klok!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Lekker kopen wat je mooi vindt en van kunt genieten, is het belangrijkste.

Gaaf! Vooral die witte!

Ik zie dat jouw M2-2 een matte bezel heeft. Hoort deze niet glanzend te zijn?

Veel plezier ermee !!! :smiley::+1:

Ik vind ze ook mooi eerlijk gezegd… hoe verhoudt mineraalglas zich eigenlijk qua krassen? gaat dat erg makkelijk of valt dat opzich nog wel mee?

@EduardoLiotto ik durf eigenlijk wel te stellen dat dit exemplaar niet origineel is.

Afgezien van de matte bezel, zie ik dat de (gouden)kleur van de elementen op de dial niet goed matchen. Verschil in dikte van de letters van SEVEN en FRIDAY is ook te klein. En de band is ook te licht van kleur. Ter vergelijking, links echt, rechts nep.

6 likes

Ik ben er ook achtergekomen na je eerste post en ik heb de persoon (gelukkig een bekende!) gelijk benaderd. Ruil is ongedaan gemaakt en helaas moet ik verder op zoek naar een originele. Bedankt! Ga hem maar sluiten want replica is niet toegestaan

5 likes

Fijn in elk geval dat je verder geen schade hebt geleden.

2 likes

Mooi! Heb ik toch nog iets nuttigs gedaan vandaag.

13 likes

Absoluut! Dank daarvoor

2 likes