Was lekker druk, soms op het irritante af, met gasten die zowat in je nek hijgen om bij hetzelfde horloge te kijken of nog net niet het bandje wat bekeek uit je handen willen halen. Maar goed. Heb me uit kunnen leven en een hele zwik rammelbanden kunnen kopen die nu in de week liggen. En heb wat toffe horloges kunnen zien en wat Omega’s kunnen passen.
Ik ben ook net terug. Door alle berichten waren mijn verwachtingen erg laag, maar ik vond het verassend leuk! Ik had een prachtige NOS Bulova Accutron gezien van een vriendelijke Belg en een NOS Omega Constellation met fluted bezel gezien. Prijzen waren best scherp, maar heb uiteindelijk niks gekocht hahaha
Het was voor mij de eerste keer bij Rikketik en hoopte daar wat horlogeboxen te scoren en e.v.t een leuk nieuw horloge. Was er wel vrij laat 12.15 en zag voor mijzelf niets bijzonders. Ook nergens horlogeboxen kunnen spotten. Bij het weggaan nog even staan praten met de man en vrouw waar je de Rikketik magazine kon meenemen. Hij vroeg wat ik ervan vond, daar ik er voor de eerste keer was. Dus vertelde waarom ik naar de beurs was gekomen. Die man vertelde dus dat de Rikketik beurs vooral voor vintage horloges en aanverwanten spullen was, dus eigenlijk niet geschikt voor hetgeen ik dacht te vinden daar.
Maar heb het zeker wel gezellig gehad door de ontmoetingen met HF leden, alleen daarvoor was het voor mij al geslaagd. Leuke gesprekken gevoerd over horloges maar daarnaast ook met een HF lid die de opleiding volgt in Schoonhoven. Liet ook wat foto’s zien van die opleiding, daar staat wel voor aardig wat geld aan apparatuur. Ga daar toch eens een keertje heen bij een open dag. Niet om mij in te schrijven hoor, is weggegooid geld in mijn geval, ben zo A-technisch als je maar bedenken kunt .
He Juko, waar was je nu om 13.00 uur bij de kroketten kraam. Meerdere mensen vroegen waar je was, maar geen Juko te vinden?
Ik ben ook net terug.
Eerste keer voor mij wel heel leuk.
De kroketten waren net zo vintage als de .
Maar vond het echt geslaagd. Wel gezellig en hier en daar een praatje.
Ging er niet heen om wat te kopen. Gewoon lekker ff kijken en impressies opdoen.
Zag een leuke Universal Geneve maar die was veel te duur.
Dat doen we dus ff niet.
Ook nog een leuke Hamilton Khaki Pilot Pioneer mechanisch gezien met nato.band.
Kon het echt prima weerstaan.
Blijf niet kopen hoor… nee echt niet…
Maar al met al een leuke geslaagde dag gehad