Omdat Roland op dit moment druk bezig is met de afwerking van zijn volgende horlogeproject (rond eind december volgt er meer informatie), heeft hij mij gevraagd om dit berichtje met wat beelden te willen plaatsen. Daarnaast sluit ik niet uit dat hij gewoon zijn inloggegevens kwijt is
De bekende Nederlandse rolstoeltennisster Sharon Walraven is opgenomen in de exclusieve club van Trotse Dragers van de R.O.1. Onlangs ontving Sharon uit handen van Roland Oostwegel de speciaal volgens haar wensen vervaardigde R.O.1.
Walraven haalde tijdens de Paralympische Zomerspelen 2000 te Sydney zilver in het enkelspel. Na een periode met diverse lichamelijk ongemakken en operaties was Sharon weer in staat om op topniveau te presteren. Met de Paralympische Zomerspelen 2008 te Beijing was ze er weer bij en werd ze samen met Korie Homan paralympisch kampioen in het dames dubbelspel. In 2010 haalde ze de finale van Roland Garros, waar ze in de finale verloor van haar Nederlandse bubbelpartner Esther Vergeer. Samen met Vergeer won ze 6 Grand Slam dubbeltitels op rij en voert Walraven de wereldranking in het dubbelspel aan. In 2012 hoopt Sharon op ‘nog meer’ tijdens de Paralympische Zomerspelen in Londen!
Volgens Sharon is haar nieuwe horloge, de R.O.1, niet alleen bijzonder praktisch gelet op de combinatie van haar slagkracht en het gepatenteerde Shock-systeem maar vooral ook ‘erg mooi’.
Waarom zou je bij een partijtje tennis je horloge omhouden? Wel mooie reklame voor het shock systeem, maar ja misschien ben ik wel weer de enige die zijn horloge afdoet bij "wild doen"zoals tennis oid
Omdat ik tot mijn vreugde nauw betrokken ben bij het volgende horlogeproject van Roland Oostwegel kan ik hierbij aankondigen dat over 1 week de lancering gepland is van Roland’s tweede horloge. Het wordt spectaculair, dat is zeker. Op dit forum zal ik de primeur plaatsen en via Horlogeinfo (die ontvang je toch zeker ook) zal Henrik uitgebreidere informatie verspreiden. Zal ik vast wat foto’s plaatsen… , nee, Roland schiet mij kapot