Shiro Kara Vintage (SKV) Diver: Shark

Te koop: Shiro Kara Vintage (SKV) Diver: Shark.

Na lang nadenken heb ik besloten mijn horlogecollectie een beetje te verkleinen. Deze topper mag een nieuw polsje vinden! Geen haast, dus biedingen graag netjes en serieus. Deze Shiro Kara Vintage (SKV) Diver: Shark wordt op bestelling gemaakt met de twist van de maker. Om de vintage look te krijgen zijn bepaalde onderdelen van dit horloge met de hand “verouderd” gemaakt. Het horloge komt op een Oyster bracelet en draagt heerlijk. De domed crystal is leuk om naar te kijken.
Ik zal aan de onderzijde van deze advertentie een link plaatsen naar de pagina voor meer informatie.

Merk en model: Shiro Kara Vintage (SKV) Diver: Shark.
Diameter: 39.5 mm
Leeftijd: juni 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 2025
Factuur en/of certificaat: Na
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos+pouch aanwezig
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzenden kosten koper. Afhalen regio Rotterdam
Conditie (krassen, werking etc): Het horloge heeft een vintage effect.
Soort uurwerk en kaliber: NH35 automaat(hacking, opwinden)
Nieuwprijs was 535,- euro maar mag weg voor een Vraagprijs: 300,- euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

5 likes